کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید اعضای شورای شهر یاسوج از خانه بوکس ( + تصاویر )

8 مهر 1399 ساعت 0:39

اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از خانه بوکس این شهر بازدید کردند.


 اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از خانه بوکس این شهر بازدید کردند.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( دوشنبه 7 مهر ماه 99 ) محمد رحیم دهراب‌پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، علی اکبری‌تبار نائب رئیس شورا و مسعود خوبانی سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج از خانه بوکس مرکز استان بازدید بعمل آوردند و با مسئولان هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مسائل مختلف این هیئت گفت‌وگو کردند.
در این بازدید دهراب‌پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج بر تقویت رشته‌های ورزشی تاکید کرد و اظهار داشت: شورای اسلامی شهر یاسوج برای توسعه ورزش آمادگی همکاری با متولیان امر و ورزشکاران را دارد.
وی گفت: جوانان یاسوج استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند و در رشته ورزش بوکس نیز ورزشکاران خوبی دارد و باید برای ترویج فرهنگ ورزش به خصوص این رشته ورزشی تلاش کرد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426041-2.jpg

علی اکبری‌تبار نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز گفت: شورای اسلامی شهر یاسوج اقدامات خوبی برای رونق ورزش به ویژه راه اندازی باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرده، علی رغم این تلاش‌ها متأسفانه همکاری لازم از سوی شهرداری انجام نگرفته است.
وی گفت: ما معتقدیم که باید باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج مجدداً راه اندازی شود و از جوانان با استعداد این استان و شهر بهره ببرد.
اکبری‌تبار گفت: شورای شهر یاسوج آمادگی همکاری با هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت بوکس در زمینه برگزاری اردوهای تیم ملی  را دارد. نباید استعدادهای این شهر در سایه غفلت مسئولان تلف شود.
مسعود خوبانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز می‌گوید: شورای اسلامی شهر یاسوج خود را موظف به حمایت از ورزشکاران می‌داند و در این راستا حمایت‌های خوبی نیز انجام داده و قهرمانان مدال آور رشته‌های ورزشی را بارها مورد تجلیل قرار داده اند.


کد مطلب: 426041

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426041/بازدید-اعضای-شورای-شهر-یاسوج-خانه-بوکس-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1