تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۲۶۰۴۱
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید اعضای شورای شهر یاسوج از خانه بوکس / دهراب‌پور: لزوم تقویت و ترویج فرهنگ ورزش / اکبری‌تبار: آمادگی همکاری با هئیت‌های ورزشی را داریم / نباید استعدادهای ورزشی زیر سایه غفلت مسئولان تلف شود / خوبانی: از ورزشکاران حمایت می‌کنیم ( + تصاویر )

۹
۱
بازدید اعضای شورای شهر یاسوج از خانه بوکس ( + تصاویر )
کبنا ؛ اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از خانه بوکس این شهر بازدید کردند.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( دوشنبه 7 مهر ماه 99 ) محمد رحیم دهراب‌پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، علی اکبری‌تبار نائب رئیس شورا و مسعود خوبانی سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج از خانه بوکس مرکز استان بازدید بعمل آوردند و با مسئولان هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مسائل مختلف این هیئت گفت‌وگو کردند.
در این بازدید دهراب‌پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج بر تقویت رشته‌های ورزشی تاکید کرد و اظهار داشت: شورای اسلامی شهر یاسوج برای توسعه ورزش آمادگی همکاری با متولیان امر و ورزشکاران را دارد.
وی گفت: جوانان یاسوج استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند و در رشته ورزش بوکس نیز ورزشکاران خوبی دارد و باید برای ترویج فرهنگ ورزش به خصوص این رشته ورزشی تلاش کرد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426041-2.jpg

علی اکبری‌تبار نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز گفت: شورای اسلامی شهر یاسوج اقدامات خوبی برای رونق ورزش به ویژه راه اندازی باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرده، علی رغم این تلاش‌ها متأسفانه همکاری لازم از سوی شهرداری انجام نگرفته است.
وی گفت: ما معتقدیم که باید باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج مجدداً راه اندازی شود و از جوانان با استعداد این استان و شهر بهره ببرد.
اکبری‌تبار گفت: شورای شهر یاسوج آمادگی همکاری با هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت بوکس در زمینه برگزاری اردوهای تیم ملی  را دارد. نباید استعدادهای این شهر در سایه غفلت مسئولان تلف شود.
مسعود خوبانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز می‌گوید: شورای اسلامی شهر یاسوج خود را موظف به حمایت از ورزشکاران می‌داند و در این راستا حمایت‌های خوبی نیز انجام داده و قهرمانان مدال آور رشته‌های ورزشی را بارها مورد تجلیل قرار داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بله اینجا شده بازدید ولی اگه اون سه شورا که همیشه باهاشون مشکل دارید اومده بودن شما می زدین تخریب جناب کبنا واقعآ خودت را به همه ثابت کردی که جیره خور هستی
Iran, Islamic Republic of
احسن به شورای فعال و همیشه در صحنه از اون رانی ها بخورید تا گرم نشدنه میگم خانه بوکس هم نیاز به عکس و تعریف داشت که زنگ زدین بیان ازتون عکس بگیره
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
خداگواهه هیچ سودی نداره این نشست ها
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
خداگواهه هیچ سودی نداره این نشست ها
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنازم مقدم که خوب اکبری تبار رو به ستوه در
اورده
Iran, Islamic Republic of
سلام برید کار تخصصی انجام بدبد اسفالت خیابان کشی زیبایی شهر ترافیک جدول کشی خ45متری زباله طرح عمرانی و غیره ............
Iran, Islamic Republic of
آخ سی شورای شهری که و همچی بازدید کردنه بجز بازدید از خیابون های خراب جهت تعمیراتش، از مغازه های برای دیدن گرانفروشی و....!!!
حمل و نقل اسنپ هم ب کنار....
کو صحاب؟؟؟
کو نظارت؟؟

اخ سی مرکز شهری ک هیچ نظارتی منش نی
Iran, Islamic Republic of
ایطور که تو ایگی شورای شهر هم تعزیراته هم اداره کار هم دادگستری
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دوتا کار عمرانی انجام بدید یا به محلات بریدوبه بررسی مشکلات بپردازین و نظارت کنید ولی چه فایده یا دنبال حاشبه هستین یا به شرکت ارایشی یا خانه بوکس می روید که کسی ندونه میگن تمام مشکلات شهر رو حل کردین والان وقت اضافی اورذین به اینجور جاها سرمیزنید بهترین عملکرد شما تو این شورا فقط چرخوندن میزریاست بوده
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
فایل های مرتبط
1