تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۲۶۰۰۱
با ارسال متنی مطرح شد

پیام تسلیت مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران بمناسبت شهید مقداد بویر

۰
شهید مقداد بویر
شهید مقداد بویر
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسین زاده سرپرست گروه جهادی  سردار قاسم سلیمانی و مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران در پیامی شهادت شهید مقداد بویر را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و چاروسا تسلیت و تبریک گفت.
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است؛
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون (169 آ ل عمران)»

به سوگند‌ها اعتماد نکنید / اولین سوگندی که در تاریخ ثبت شد، سوگند دروغی بود که شیطان خورد / با هر شعاری که کاندیداها می‌دهند، شاد نشوید و اعتماد نکنید
حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده

در آستانه هفته نیروی انتظامی، بار دیگر صدای اذان شهادت از خیام عاشورایی سبز پوشان عرصه اقتدار ملی و امنیت عمومی، نوازش گر جان‌ها شد تا بدانیم و بخوانیم که آرامش و آسایشمان را مدیون چه کسانی هستیم.
ضمن تبریک این ایام به همکاران پرتلاش و پرسنل خدوم ناجا؛ شهادت سرباز فداکار ملت، جوان پاکباخته و دلباخته خدمت و مامور شجاع امنیت «شهید مقداد بویر» و همکارانش را که در مبارزه با سوداگران مرگ و برهم زنندگان امنیت اجتماعی، مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند: صمیمانه به همه همکارانش در نیروهای مسلح و خاصه نیروی انتظامی، خانواده و مردم منطقه چاروسا و روستای الگن، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

به گزارش کبنا، سرهنگ دیماز فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت و تبریک شهادت فرمانده پاسگاه هنگ مرزی دشت آزادگان خوزستان سروان مقداد بویر عنوان کرد: مراسم تشیع شهید والامقام مقداد بویر امروز دوشنبه 7 مهرماه 99 از ساعت 8 و نیم صبح از جلوی ساختمان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه آغاز و از ساعت 9 صبح از مرکز شهرستان کهگیلویه به سمت روستای الگن چاروسا تشیع خواهد شد.
سرهنگ دیماز با تاکید به وضعیت بیماری کرونا در سطح شهرستان یادآور شد: مراسم تشیع و خاکسپاری شهید بویر با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.
گفتنی است، فرمانده پاسگاه مرزی دشت آزادگان سروان مقداد بویر از روستای الگن چاروسا شهرستان کهگیلویه به همراه استوار عبدالله مؤمنی از شهر ایذه خوزستان به شهادت رسیدند.
درگیری با قاچاقچیان در مرز دشت آزادگان خوزستان سبب شهادت سربازان کهگیلویه و بویراحمدی و خوزستانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1