کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف 94 کیلو تریاک و کالاهای قاچاق در جاده یاسوج - اصفهان

5 مهر 1399 ساعت 13:35

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۹۴ کیلوگرم تریاک و کالاهای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  از کشف ۹۴ کیلوگرم تریاک و کالاهای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی پاتاوه شهرستان دنا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور یاسوج - اصفهان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.
 وی افزود: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو نیز متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۹۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
  فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
کشف محموله قاچاق میلیاردی در دنا
سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" در ادامه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان دنا با هماهنگی مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی برپا کردند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425946-2.jpg
 وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.
 مصطفایی تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیکها خودروها نیز متوقف و مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۷۰ عدد قهوه ساز، ۷۶ عدد مخلوط کن، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۸۰ عدد شارژر برقی، ۳۶ عدد سر پلوس خودرو، ۲۴ عدد لنت خودرو، ۲۴ عدد کمک خودرو، ۱۵ هزار عدد ماسک خارجی و یک دستگاه کولر دوتیکه کشف و ضبط کردند.
 این مقام انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۲ میلیارد ریال، برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا ۳ نفر دستگیر و مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای های مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.


کد مطلب: 425946

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425946/کشف-94-کیلو-تریاک-کالاهای-قاچاق-جاده-یاسوج-اصفهان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1