تاریخ انتشار
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۲۵۹۴۶
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف 94 کیلو تریاک و کالاهای قاچاق در جاده یاسوج - اصفهان

۱
کشف 94 کیلو تریاک و کالاهای قاچاق در جاده یاسوج - اصفهان
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  از کشف ۹۴ کیلوگرم تریاک و کالاهای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی پاتاوه شهرستان دنا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور یاسوج - اصفهان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.
 وی افزود: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو نیز متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۹۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
  فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
کشف محموله قاچاق میلیاردی در دنا
سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" در ادامه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان دنا با هماهنگی مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی برپا کردند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425946-2.jpg
 وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.
 مصطفایی تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیکها خودروها نیز متوقف و مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۷۰ عدد قهوه ساز، ۷۶ عدد مخلوط کن، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۸۰ عدد شارژر برقی، ۳۶ عدد سر پلوس خودرو، ۲۴ عدد لنت خودرو، ۲۴ عدد کمک خودرو، ۱۵ هزار عدد ماسک خارجی و یک دستگاه کولر دوتیکه کشف و ضبط کردند.
 این مقام انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۲ میلیارد ریال، برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا ۳ نفر دستگیر و مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای های مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1