کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه سراسر کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نان به نرخ روز خورها در فضای مجازی / گلایه مردم دیشموک از آبفا

4 مهر 1399 ساعت 16:21

خطبه‌های نماز جمعه امروز ( جمعه 4 مهر ماه 99 ) در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهرهای سی‌سخت، لنده، دیشموک، دهدشت، چیتاب و... برگزار شد.


خطبه‌های نماز جمعه امروز ( جمعه 4 مهر ماه 99 ) در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهرهای سی‌سخت، لنده، دیشموک، دهدشت، چیتاب و... برگزار شد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ملت ما متحد، بیدار و هوشیار در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی می‌کند، گفت: اگر غلطی از آمریکا سر بزند همه پایگاه‌های نظامی او در منطقه را نابود خواهیم کرد.
واکنش امام جمعه کبگیان به تغییر شهردار
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع از ارزش‌ها، شرف، آزادی و ازادگی غیرت ایرانی و اسلامی را به همه حماسه‌سازان و مدافعان وطن تبریک عرض می‌کنم.
امام جمعه دهدشت در تشریح اهداف دشمن برای جنگ‌افروزی علیه کشورمان تصریح کرد: اولین هدف دشمنان در هم کوبیدن نظام اسلامی بود آنها نمی‌خواستند نظامی به اسم اسلام با این استقامت حاصل شود.
وحدانی‌فر اضافه کرد:استکبار جهانی با هدف انتقام از نظام اسلامی با ابزار قرار دادن صدام و حزب بعث به مقابله با جمهوری اسلامی وارد عمل شد.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: امام با درک عمق مسئله با کیاست و مدیریت پیامبر گونه خود تنها راه مقابله را بسیج همه ملت و در صحنه بودن آنها دانست و مهمترین نقش را در پیروزی جبهه حق علیه باطل ایفا کرد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه ایستادگی ما در مقابل استکبار جهانی برکاتی داشت، افزود: اولین مسئله پیروزی جمهوری اسلامی و شکست هیمنه استکبار بود.
وی ادامه داد: امروز هم دشمن باید متوجه باشد هم امریکا هم رژیم غاصب و هم گاوهای شیرده‌اش بدانند ایران از اوایل انقلاب قویتر، پایدارتر و با صلابت‌تر است هر دستی به سمت ایران عزیز بیاید قطع خواهد شد.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد:به آقای ترامپ قمارباز عرض می‌کنم ملت ما ملت امام حسین است جمهوری اسلامی در اوج عزت و استقلال قرار دارد
اکر از امریکا غلطی سر برند همه پایگاه‌های نظامی او را در منطقه نابود خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: به برخی از نوکران منطقه‌ای هم می گوییم«ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...» این کارها به شما نیامده است شما کشور میکروسکوپی لیاقت گاو شیرده ترامپ هستید.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به شجاعت و ایثار ملت ایران گفت: ما هنوز انتقام سردار سلیمانی را نگرفتیم منتظر فرصت هستیم انتقامی خواهیم گرفت که جهان خیره شود و تحلیل گران نتوانند تحلیل کنند.
وحدانی‌فردر خصوص مکانیزم ماشه گفت: چیزی برای تحریم کردن ندارند روباه بازی اروپا هم به جایی نمی‌رسد جامعه ما متحد، هوشیار و بیدار است می داند چکار کند مسوولان بهترین تدابیر را در مقابل دشمن اتخاذ خواهند کرد.
امام جمعه دهدشت روز ناشنوایان را یادآور شد و تصریح کرد: قشر ناشنوایان دارای محدودیت‌ها و محرومیت‌هایی هستند مورد بی مهری قرار دارند انتظار می‌رود مسؤولان استان به مشکل مسکن، مسائل تربیتی و معیشتی ناشنوایان توجه داشته باشند.

آقایان مسوول فریب آمریکا و اروپا را نخورند، آنها تقسیم کار کرده‌اند
پیام تبریک امام جمعه سی‌سخت به مناسبت روز معلم

امام جمعه سی‌سخت گفت: دشمنان ذات استکباری و شیطانی دارند و تقسم کار پنهانی دارند تا در زمان مناسب اهداف آمریکا از کانال اروپا عملی شود
حجت‌الاسلام ناصر مصباح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام شهادت کریم اهل بیت اظهار کرد: فقدان تحلیل سیاسی و سست عنصری برخی یاران باعث مظلومیت آن امام همام شد.
وی در ادامه با تقدیر از مواضع شجاعانه سردار سرلشکر پاسدار سلامی گفت: مواضع انقلابی و شجاعانه سردار سلامی قابل تحسین و خوشحال کننده بود و ملت همچنان مطالبه‌گر انتقاد سخت از قاتلین سردار بزرگ اسلام و محور مقاومت است.
این خطیب جمعه با بیان اینکه باید با دشمنان و استکبار از موضع اقتدار و تهاجمی سخن گفت افزود: اگر چنین نشد دشمن از مواضع خصمانه خود کوتاه نمی‌آید چرا که آمریکا و سیاستمدارانش خوی درندگی دارند و به مانند جانوار هار به جان بشریت می‌افتند.
امام جمعه سی‌سخت به فرازهایی از بیانات رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آمریکا دو سال از برجام خارج شده و حرف مسخره مکانیزم ماشه را می‌زند و نتیجه آن می‌شود که دبیرکل سازمان ملل و اعضای شورای امنیت با آمریکا همراهی نمی‌کنند که شکست بزرگ و سنگینی برای آن‌هاست.
مصباح با بیان این که در برابر توطئه‌های دشمنان آمریکایی‌ و غربی‌ها نباید به خواب برویم افزود: آن‌ها ذات استکباری و شیطانی دارند و تقسم کار پنهانی دارند تا در زمان مناسب اهداف آمریکا از کانال اروپا عملی شود بنابر‌این مسوولان ما فریب حلیه اروپایی‌ها را نخورند و هوشمندانه از منافع ملی دفاع کنند.

نصیحت امام جمعه کبگیان به نان به نرخ روز خورها در فضای مجازی
  اولین نمازجمعه سال99چیتاب باخطبه های امام جمعه جدیدجمعه این هفته برگزارخواهدشد.
حجت‌الاسلام فرج الله پـژمان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه ۴ مهرماه ۹۹ چیتاب با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی"ع" گفت: داعیه ظلم ستیزی بنی هاشم بعد از حضرت علی"ع" بر عهده امام حسن "ع"بود که در برابر معاویه تمام قد ایستاد که آن صلح معروف برای بقاء اسلام رخ داد.
 وی با تبریک سالروز عملیات‌های ثامن الحجج و شکست حصر آبادان هم گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی چند ده ملیتی با چنین عملیات‌هایی منجر به پیروزی شد.
 این خطیب جمعه افزود: سربازان وطنی امروزه مراقب جنگ نرم دشمن باشند، زیرا زمانی در جنگ چندملیتی با اسلحه جوانان را شهیدمی کردند و امروزه با تیر هشتک‌ها با بدنامی آنان را مثله می‌کنند تا مردم را از نظام بدبین کنند.
حجت الاسلام پژمـان تصریح کرد: امروزه جنگ نرم (فضای مجازی) جای جنگ فیزیکی را گرفته و ترور شخصیتها با بیشرین قربانی است لذا مراقب باشید اسیر جنگ هشتکها نشوید.
 خطیب جمعه کبگیان خاطرنشان کرد: سربازان سایبری نظام باید امروزه با دقت در عمل دشمن شناسی و با تقویت بازدارندگی وارد صحنه فضای مجازی شوند.
 این خطیب خطاب به برخی از افراد خاصه فعال در گروههای مجازی بخش کبگیان هم افزود: به برخی از افراد که در فضای مجازی و عضو گروه‌هایی در این بخش هستند توصیه می‌کنم مراقب دست به قلم‌های خود باشند.
 امام جمعه چیتاب تصریح کرد: دشمنی که سر تا پا مسلح است هیچوقت دلسوز من و شما و حیثیت و آبروی ما نیست و قطعاً بدانید اگر مسلط شد اول آبروی خودتان را می‌برد و یقه خودتان را می‌گیرد پس لطفاً با ناآگاهی دست به قلم نشوید و برایش فرش قرمز پهن نکنید زیرا با این عمل تنها شان خودتان را زیر سؤال می‌برید و در طبق افرادی قرار می‌گیرید که از قطار انقلاب پیاده شده‌اند.
 
 برخورد قاطع با عامل و یا عاملان آتش سوزی کوه سفید لنده
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به شهادت جانسوز کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت: یکی از بزرگترین مصیبت‌ها در تشیع جنازه این امام، بردباری و حلم این امام و تنها ماندن امام حسن (ع) در برابر دشمنان بوده است که این امام با صبر و تدبیر توانست زمینه قیام کربلا را فراهم کند.
 امام جمعه لنده افزود: اگر صلح امام حسن و قیام امام حسین (ع) نبود خطرهای بزرگی اسلام را تهدید می‌کرد.
وی به هفته دفاع مقدس که نمونه عالی مقاومت و برگرفته از قیام عاشورا است گفت: این حماسه کم نظیر رزمندگان ما باعث شد تا دفاع مقدس ما به یکی از کم نظیرترین حماسه‌های جهان تبدیل شود.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با اشاره به بیماری منحوس کرونا و وضعیت سختی را که برای مردم ایجاد شده، گفت: در هفت ماه گذشته اولین باری است که ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمزی هستند که انتظار داریم مردم بیشتر رعایت کنند و باید با این بیماری به صورت مسالمت آمیز رفتار کنیم و کوتاهی ما نباید باعث شود که جان شهروندان و تیم پزشکی به مخاطره بیفتد.
 محموی اصل با توجه به آتش سوزی‌های اخیر کوه سفید در این شهرستان گفت: باید از طبیعت دوستان و همه کسانی که در آتش سوزی کوه سفید تلاش داشتند قدردانی می‌کنم و نیاز است از این میراث ماندگار حفظ شود و حضور بالگرد و نیروهای پای کار و فرماندار و فرماندهی و مجموعه همراه و منابع طبیعی قدردانی می‌کنیم، ولی از دادستان شهرستان می‌خواهیم با عامل و یا عاملان این حادثه برخورد قاطعی شود.
 
انتقاد امام جمعه دیشموک از عدم توجه مسئولان آبفای استان به مساله کم آبی
گلایه امام جمعه دیشموک از استخدام‌های ادارات
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای با اشاره افزایش مبتلایان به کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: نیاز هست با خودمراقبتی جلوی رشد بیماری کرونا را گرفته و با استفاده از ماسک با کرونا مقابله کنیم.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص هفته دفاع مقدس افزود: هدف دشمن از جنگ هشت ساله تجهیز صدام برای مقابله با صادر شدن انقلاب اسلامی بود.
  خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به پیروزی نظام اسلامی در جنگ هشت ساله گفت: در جنگ هشت ساله در زمینه‌های دفاعی و نظامی خودکفا شدیم و باور ما می‌توانیم در بین مردم عملی شده است.
وی افزود: عده‌ای دنبال تحرف دفاع مقدس هستند که خطر بزرگی است که هوشیاری بسیجیان و مردم نخواهد گذاشت این مهم عملی شود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به بدعهدی دشمنان در مساله برجام گفت: مذاکره کنندگان دیپلماسی ما می‌توانند در صورتی که کشوری به تعهداتش عمل نکند مقابله به مثل کنند، اما متاسفانه در این مساله مهم وظایفشان را به درستی انجام ندادند.
 وی افزود: در صورتی که اروپایی‌ها تحریم‌ها را برگرداند ایران اسلامی بایستی مساله خروج از برجام و آژانس بین المللی اتمی را در دستور کار قرار دهد.
راوند با اشاره به مشکل کم آبی در روستاهای بخش دیشموک ادامه داد: مردم روستاهای بخش دیشموک از کمبود آب روستایی گلایه مندند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک گفت: برخی از روستاها تا ۱۵ روز آب شرب ندارند و در فصل بارندگی آب رودخانه‌ها گل آلود می‌شود که برای آشامیدن مناسب نیست.
 راوند بیان کرد: مسئولین به موضوع آب روستایی دیشموک توجه و اداره آبفای شهر و روستایی را مجهز کنند تا به روستاهای پراکنده بخش دیشموک خدمات دهی انجام شود.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به توجه ویژه مدیرعامل آبفای استان به بخش دیشموک گفت: مردم گلایه مندند و نیاز هست که احترام مردم حفظ و با خدمات مناسب اکرام شوند.
راوند اضافه کرد: مسئولان به صورت میدانی مشکلات مردم دیشموک را در حوزه آب بررسی و برای رفع مشکل کم آبی در کوتاه مدت چاره‌ای بیندیشند.


کد مطلب: 425925

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425925/نان-نرخ-روز-خورها-فضای-مجازی-گلایه-مردم-دیشموک-آبفا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1