تاریخ انتشار
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۲۵۹۱۸
در آخرین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مصاحبه غیرقانونی رئیس شبکه بهداشت چرام / رسانه‌ها تقصیری ندارند

۳
۱
مصاحبه غیرقانونی رئیس شبکه بهداشت چرام / رسانه‌ها تقصیری ندارند
کبنا ؛حسن هدایت نیا سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفته بود که متاسفانه از مجموع موارد مثبت کرونا امروز در شهرستان چرام تعدادی از این موارد دانش آموزان بودند.
هدایت نیا با هشدار به خانواده‌ها بیان داشت: «انتظار می‌رود که والدین در اجرای موارد بهداشتی سختگیری بیشتری برای فرزندان خود انجام دهند. کودکان ناقل‌های بسیار خوبی هستند و ویروس را بدون اینکه خودشان مبتلا شوند، منتقل می‌کنند و این موضوع به افزایش شیوع ویروس کمک می‌کند. وضعیت شهرستان همچنان در شرایط قرمز است و تنها با عزم عمومی مردم خروج از این شرایط امکان پذیر است.»
دسته‌گل کرونا در مدارس چرام / ابتلای دانش آموزان چرامی به کرونا
رئیس شبکه بهداشت درمان چرام

پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: «گفته‌های مدیر بهداشت و درمان چرام خلاف قانون بوده است، طبق مصوبه ستاد کرونای استان سخنگویی بر عهده شخص من گذاشته شده است.»
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آخرین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد که در ساختمان دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نیاز به کمک بیش از پیش خیرین جهت تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس استان داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه در خصوص سوال معاون سیاسی امنیتی استاندار مبنی بر درصد حضور دانش‌آموزان بر سر کلاس‌های درس اظهار کرد: میزان مراجعه حضوری برای تحصیل در استان هر روز کم‌رنگ‌تر می‌شود.
این مسوول گفت: روزهای اول درصد حضور دانش‌آموزان در مدارس شهری استان 40 تا 50 درصد بود که اکنون به 10 تا 15 درصد رسیده است برای مثال در یک مدرسه از تعداد 380 نفر تنها 5 نفر دانش‌آموز در مدرسه حضور داشتند و در مدرسه‌ای دیگر 15 تا 20 نفر به مدرسه مراجعه کرده بودند.
وی با انتقاد شدید از بعضی مصاحبه‌ها که منجر به حضور نیافتن بچه‌ها در مدارس می‌شود به مصاحبه چند روز اخیر رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام اشاره کرد و گفت: کرونایی شدن دانش‌‌آ‌‌موزان مورد نظر تا آن جا که بررسی شده به دلیل کرونایی شدن والدین بوده است که همین اخبار موجب حضور اندک در مدارس می‌شود.
زارع‌پور افزود: باید ساز و کاری اندیشیده شود تا همه در مورد کرونا اظهار نظر و مصاحبه نکنند در این بین رسانه‌ها هیچ تقصیری ندارند.
وی با بیان اینکه یک میلیارد و 139 میلیون تومان سرانه بهداشتی برای مدارس ابلاغ اعتبار شده گفت: اما نقدینگی آن هنوز تامین نشده است.
محمد مهدی بانشی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت رعایت پروتکل‌ها در مدارس گفت: از تعداد 176 مدرسه در شهرستان بویراحمد 26 درصد رعایت در حد خوب، 58 درصد رعایت ضعیف و بقیه در حد متوسط داشته‌ا‌ند که نسبت به گذشته درصد رعایت‌ها پایین آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
خوا نخو ..
همت
Iran, Islamic Republic of
سیاست
یعنی حاضرن هر اتفاقی بیفته برا جون دانش آموزان و خانواده هاشون! فقط نگن در ایران مدارس بخاطر کرونا تعطیل هست
Argentina
با جون مردم و معلمها و دانش آموزان بازی میکنید .حتما حرف درستی آقای هدایت نیا زده که شما رو براشفته کرده.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1