کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

درمانگاه بسیج در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود

4 مهر 1399 ساعت 11:28

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: درمانگاه بسیج در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.




فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: درمانگاه بسیج در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل با تبریک هفتنه دفاع مقدس اظهار کرد:  درمانگاه بسیج در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.
‌فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر دو درمانگاه در گچساران و یاسوج در حال ارائه خدمات درمانی به مردم است.
 خرمدل با بیان اینکه سومین درمانگاه در بهمئی در حال ساخت است افزود: عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و قرار است یک درمانگاه با امکانات و کیفیت مطلوب در بهمئی ساخته شود.
فرمانده سپاه فتح این استان ادامه داد: کار تهیه زمین برای درمانگاه در مرحله عقد قرار داد است و به زودی ساخت درمانگاه دهدشت نیز آغاز می‌شود.
سردار خرمدل با بیان اینکه یک درمانگاه در شهر مادوان نیز به زودی احداث می‌شود بیان کرد: این درمانگاه‌ها به نام بسیجیان است، اما به همه مردم با تعرفه دولتی خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت این مراکز درمانی با هدف توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی است و همزمان با ارائه خدمات عمومی، خدمات تخصصی نیز به مردم ارائه می شود.
وی خاطرنشان کرد: دومین درمانگاه عمومی شهدای بسیج با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه دیروز چهارشنبه دوم مهرماه در شهرستان گچساران به بهره‌برداری رسید.


کد مطلب: 425917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425917/درمانگاه-بسیج-همه-مناطق-کهگیلویه-بویراحمد-راه-اندازی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1