کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از دناپلاس؛ ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا به مجلس انقلابی تحویل داده شد (+سند)

3 مهر 1399 ساعت 17:50

پس از خبر تحویل خودرو دنا پلاس به مجلس یازدهم حالا خبر رسیده؛ ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا به مجلس انقلابی تحویل داده شده است..


به گزارش کبنانیوز، درحالی‌که مردم هراسان از کرونا، با سرگردانی از زمان توزیع واکسن و چگونگی دستیابی به آن می‌پرسند، این فاکتور تحویل ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا به بهداری همان مجلسی است که هنوز خبر تحویل خودروهای دناپلاس به قیمت زیربازار به آن، خبری داغ است.
این واکسن‌ها به قیمت دولتی چهل هزار تومان تحویل مجلس شده است.
 مدیر شرکت بهستان‌پخش هم این خبر را تایید کرده و گفته به ما دستور داده شده که ۱۵۰۰ عدد واکسن آنفلوانزا به داروخانه مجلس ارسال کنیم. ما سرخود این کار را نکرده‌ایم.
 شرکتی با عنوان «بهستان‌پخش» تعدادی واکسن آنفلوانزا به داروخانه مجلس ارسال کرده است. خبری که حالا مدیر این شرکت هم آن را تایید کرده و می‌گوید با نامه مستقیم وزارت بهداشت و معاونت غذا و دارو این واکسن به این نهاد ارسال شده است.
 مجلسی‌ها، مجلس خود را انقلابی می‌دانند، انقلابی که آنها در این مدت کم برای مردم تعریف کرده‌اند اما به شدت بر بهره‌مندی از امکانات خاص حریص است و محل قانونگذاری را اولین ایستگاه انتفاع از همه آن چیزهایی کرده است که مردم عادی یا در ایستگاه آخر هستند و یا اصولا رویای دستیابی بدان را هم در سر نمی‌پرورانند و اینجاست که واژه‌ها از «انقلاب» تا «مردم» درست در همانجایی به ابتذال کشیده می‌شود که از قضا مدعی بازتعریفی درست است.
1500 واکسن آنفلوآنزا به مجلس تحویل داده شد | - دیدارنیوز - فاکتور - دیدار  نیوز


کد مطلب: 425906

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425906/دناپلاس-۱۵۰۰-واکسن-آنفلوآنزا-مجلس-انقلابی-تحویل-داده-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1