کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر قریب الوقوع معاون علمی و فناوری رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد؛

کهگیلویه و بویراحمد به زودی میزبان «سورنا ستاری» خواهد بود

3 مهر 1399 ساعت 16:13

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر قریب الوقوع معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان در ماه جاری خبر داد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر قریب الوقوع معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان در ماه جاری خبر داد.
  به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سورنا ستاری فر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دیدار در خصوص حمایت و تقویت مراکز نوپا و موفق دانش بنیان استان بود.
 وی به اهمیت و نقش مؤثر و ارزشمند پارک علم و فناوری در مدیریت، حمایت و هدایت واحدهای دانش بنیان استان اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود پارک علم و فناوری مورد حمایت مالی قرار گرفته و در راستای تجاری سازی و بازاریابی تولیدات این مراکز استان را یاری کنید.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تأمین منابع مالی شرکت‌های دانش بنیان استان تاکید کرد و خواستار ارائه تسهیلات ارزان قیمت با استقرار صندوق خودشکوفایی در استان شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425904-2.jpg
 نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بر در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای فعال سازی واحدهای نوپا در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.
 وی خواستار توسعه فضای اداری پارک علم و فناوری استان شد و افزود: توجه ویژه متناسب با ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان استان به عنوان مهم‌ترین مسائل روز با نگاه به آینده هستند که انتظار می‌رود به این مسائل نگاه خاص و ویژه‌ای داشته باشید.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این نشست، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر نیروی انسانی تحصیلکرده جوان و مستعد واجد حمایت همه جانبه است.
 وی تاکید کرد: برای رونق شرکت‌های دانش بنیان، حمایت از استارتاپ ها و بررسی میدانی برای چگونگی گسترش فعالیت پارک علم و فناوری در ماه جاری به استان سفر خواهم کرد.
 ستاری تصریح کرد: از همه اختیاراتم برای حمایت از واحدهای دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده می‌کنم.
 
وی عنوان کرد: نگاه ما به آینده استان کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به ظرفیت‌ها، قابلیت‌های ارزشمند و نیروی انسانی توانمند کهگیلویه و بویراحمد ویژه خواهد بود و از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.
 


کد مطلب: 425904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425904/کهگیلویه-بویراحمد-زودی-میزبان-سورنا-ستاری-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1