کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح کرد

گلایه تند رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از بی‌توجهی شهرداری یاسوج به هفته دفاع مقدس

3 مهر 1399 ساعت 8:37

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج از بی‌توجهی شهرداری این شهر نسبت به هفته دفاع مقدس گلایه کرد.


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج از بی‌توجهی شهرداری این شهر نسبت به هفته دفاع مقدس گلایه کرد.
علی اکبری‌تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز هر چه ملت ایران اسلامی دارد، مرهون و به برکت خون شهدا، جانفشانی و ایثارگری رزمندگان انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی است، اظهار داشت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه‌ همه است و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و انتقال پیام‌های والای انسانی آن دوران به نسل جوان یقیناً می‌تواند، راهگشا مشکلات زیادی در جامعه باشد.
اکبری‌تبار در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس را باید برای رساندن پیام شهدا، فرهنگ ایثارگری و شهادت غنیمت شمرد و سهل‌انگاری و کم‌کاری در این امر بی‌توجهی به فداکاری شهدا و ایثارگران است.
وی افزود: شهرداری یاسوج متأسفانه در این هفته توجهی به آرمان‌های والای شهدا نداشته است و دریغ از نصب بنر، پلاکارد، پرچم و آذین بندی شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، و شهردار یاسوج باید پاسخگو این عملکرد خودش باشد.
اکبری‌تبار گفت: شهرداری یاسوج شهر را رها کرده و مشکلات زیادی در شهر وجود دارد و این کار شهردار هم چیزی عجیبی شاید نباشد و بی‌توجهی به هفته دفاع مقدس را روی سایر ندانم‌کاری‌های آن باید قلمداد کرد.


کد مطلب: 425891

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425891/گلایه-تند-رئیس-کمیسیون-فرهنگی-شورا-بی-توجهی-شهرداری-یاسوج-هفته-دفاع-مقدس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1