تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۲۵۸۸۷
 در لایو اینستاگرامی غلامرضا تاجگردون با حسن احمدیانفر؛

تاجگردون: حتماً در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم / اظهارات تاجگردون در باره احمد خورشیدی و انتخابات هشتم مجلس ( + فیلم کامل )

۲۹
۱
تاجگردون: حتماً در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم /  اظهارات تاجگردون در باره احمد خورشیدی و انتخابات هشتم مجلس ( + فیلم کامل )
کبنا ؛ لایو اینستاگرامی غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت با حسن احمدیانفر از همرزمان او در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار شد. در این برنامه زنده اینستاگرامی هر دوی آنها خاطراتی را با هم مرور کردند.
بنا بر این گزارش، حسن احمدیانفر همرزم غلامرضا تاجگردون در دوران دفاع مقدس به اختلاف احمد خورشیدی با تاجگردون اشاره کرد و گفت: براستی چرا شما دو نفر علی رغم اینکه آمد و رفت‌هایی با هم داشتید و دارید با هم اختلاف پیدا کردید؟ آیا دعوای شماها زرگری است، آقای خورشیدی به ضیافت افطاری شما می‌آید، شما با او مصافحه می‌کنید، بعد هم دوباره به جان هم می‌افتید.
تاجگردون در این‌باره توضیحاتی داد، چه کنم، بالاخره حرف‌هایی که نباید زده شود، زده می‌شود.
در ادامه صحبت‌های این دو همرزم، احمدیانفر از تاجگردون سئوال می‌کند که این روزها کمتر در میان مردم حضور پیدا می‌کنید؟ که تاجگردون پاسخ داد: هیچ دلیلی جز بیماری کرونا وجود ندارد، نمی‌خواهم به سلامت مردم آسیبی برسانم. من یک‌بار در آخرین روزهای تعطیلات عید نوروز و بار دیگری هم چند روز قبل به کرونا مبتلا شدم وحضورم باعث می‌شود که تجمع صورت بگیرد.
وی افزود: هرچند تمام جوانب احتیاط را رعایت کردم، ولی بالاخره دوبار به کرونا مبتلا شدم و الان هم در قرنطینه خانگی هستم و روزهای آخر این بیماری را سپری می‌کنم.
رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی، که آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید؟ با لحنی شوخی، اظهار داشت: حتماً شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم.
وی در پاسخ به اینکه آیا کاندیدای ریاست جمهوری خواهید شد؟ تصریح کرد: مشخص نیست و باید ببینیم چه پیش می‌آید شاید هم کاندیدا شدم.
 تاجگردون در بخش دیگری از اظهارات خود، بیان کرد: من‌بعد تصمیم دارم در مباحث مختلفی که به من ربط دارد، از طریق اینستاگرام شرکت کنم.
وی افزود: دلیل استفاده بنده از حساب کاربری دیگری برای برگزاری لایو زنده به این خاطر است که لایو زنده برای حساب خودم بلاک شده است.
فیلم کامل این گفت‌وگو در زیر آمده است؛
قسمت اول
    
قسمت دوم
   
قسمت سوم

  
قسمت چهارم
  
قسمت پنجم
  
قسمت ششم

   
قسمت هفتم
  
قسمت هشتم
  
قسمت نهم
  
قسمت دهم
  
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
طرف رو توی ده راهش نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت..
الان توی مجلس نزاشتن باشه میخواد رییس جمهور بشه..
زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
آقا خودش هم قبول داره که با تردید گفته برای رای دادن شرکت می کنم! شاید امکان رای دادن هم براش نباشه!
نه ببخشید یادم اومد که هم صندوق رای را می برند.
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان کاش تیتر را کامل میزدی
ایشون گفت برای رای دادن در انتخابات شرکت می کنم.
اما تیتر برداشت بدی را به مخاطب منتقل می کنه که یعنی تاجگردون دچار توهم خودبزرگ بینی شده!
یا حق
Iran, Islamic Republic of
بابا ایشون گفته در انتخابات ریاست جمهوری برای رای دادن شرکت می کنم!
درسته که همیشه خودخواه و متکبر و مغرور بوده اما دیگه نه در این حد؟
انشاالله بزودی شاهد محاکمه ایشون باشیم و پرونده اش برای همیشه بسته بشه.
احمد رضا
Germany
واقعا با چه رویی چنین ادعای مسوولیت میکند ، نماینده۳۰هزارنفرنتوانستی باشی الان مدعی چه هستی
Germany
خبری نشد از پیگیری قضایی خلافهای اتفاق افتاده ؟ چراازنمایندگی کنار گذاشته شد آن دلایل رسیدگی نمیخواهد نباید مجازاتی چیزی باشد ?
Iran, Islamic Republic of
. تاجگردون تمامی نداره بعد از اون افشاگریهای دکتر زاکانی با چه رویی می اومد توی اجتماع؟ حالا اومده کرونا را بهانه کرده!
کجا تشخیص کرونا دادن برگه آزمایش کجاست؟
اونهم دوبار؟!!!
Iran, Islamic Republic of
طرف رو توی ده راهش نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت..
الان توی مجلس نزاشتن باشه میخواد رییس جمهور بشه..
زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
طرف رو توی ده راهش نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت..
الان توی مجلس نزاشتن باشه میخواد رییس جمهور بشه..
زهی خیال باطل
یکتاپرست
Germany
روی امدن به منطقه را ندارد کرونا را بهانه کرده است
تلفنم رو جواب بده تا خودمو معرفی کنم!
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ؛ نماینده ای فراتر از تمام نمایندگان ادوار استان و جنوب کشور!
هیچ شکی در این گفته نیست!
اما آفتِ غرور و سیاستمداری بی رحم...
روزبه
Iran, Islamic Republic of
حتما میخواد رئیس جمهور بشه تا طرحهای ناتمام روحانی را برای نابود کردن کامل اقتصاد این کشور ادامه بده و به نتیجه برسونه!!
Iran, Islamic Republic of
بلاکت کردن باز هم میخواهی بیایی مگه چه ارزشی داره این پست ها و صندلی ها که میخواهی سلامتیت را فدای اون بکنی اه و نفرین مردم فقیر خیلی بده و ادم زمینگیر میکنه از ما گفتن بود دیگر خود دانی
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران منتظرخودت هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سرآب ننیزی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرف تاجگردون تمام شده و حتی برای شورای باشت هم کسی قبولش نداره.
بیچاره مردم ساده دلی که 8 سال فریبش را خوردند و تازه فهمیدند که چه پرونده های حال به هم زنی داره.
فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
واقعاً چه کسی بهتر از تاجگردون میخواد گچساران رو آبادتر کنه؟!!!
در عجبم از عده ای که فقط بفکر جیبشون هستن و نه آینده این دیار
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون با اون پرونده برملا شده که البته بخش کمی از پرونده های سنگین ایشون بوده روش نمی شه از خونه بیرون بیاد اونوقت میگه دوبار کرونا گرفتم!
اگه راست می گه جواب آزمایش تست کروناشه منتشر کنه ایشون که اهل اینستاگرام و عاشق پسته!
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
زاکانی ها ساکت شدند غایب شدند گم وگور شدند ولی تاج دوباره برافراشته میشود
انگار ماموریت فقط کم کردن تاج از مجلس بود
وحالا ماشین ها واکسن ها و پولها باید جمع شوند
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
حسنک کجایی؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام فقط جاده گچساران به بهبهان را ببینید و بروید .بیچاره ها.شما ها باید تا ابد محروم بمانید.کهگیلویه و بویراحمد..کاش یک دوره نماینده کهگیلوبه می شد.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
ایشون با این حرفا چیو میخواد ثابت کنه. خیلی ها با علاقه قلبی به امام و اسلام و میهن به جبهه ها رفتن و مجروح شدن یا به اسارت دراومدن و رنج های بیشمار کشیدن ولی به خاطر خضوع و فروتنی لب به سخن نگشودن.طلحه و زبیر هم در رکاب پیامبر جنگیدن ولی حرص و طمع با آنها کاری کرد که بر روی امام عصر خود علی (ع) شمشیر کشیدن چرا وابستگی به مال دنیا باعث شده حالا که دستت از قدرت کوتاه شده بخواهی از همه برای رسیدن دوباره به قدرت و پول استفاده کنی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
كبنا فكر مي كنم داريد سايت را به قهقرا مي بريد خوب پدر امرزيده كي بهت زنگ زد مطلب من را برداشتي؟ هرانچه درمورد تقلب و تخلف ايشان در انتخابات نوشتم همه عين حقيقت بود.
و اسمي هم نياورده بودم كه مشكل حقوقي براي شما داشته باشد و البته يكي از صفحات انيستا كه مطلب را كار كرده بود پيام دادند و التماس كردند كه برداريد اين روشنگري ها ادامه دارد.تا اين قهرماني پوشالي فرو ريزد يك بار ديگر پيام را خدمت شما ارسال مي كنم كار كرديد كه فبه المراد كار نكرديد در زمينه سايت سليقه اي شما افشاگري مي كنم.
محسن حسين زاده
Iran, Islamic Republic of
تقلب وتخلف هاي گسترده در انتخاباتي كه به ظاهر تاجگردون پيروز شد

اول يه صحبت به طرفداران انگشت شمار جناب اقا جعفري.

در اين گفتگو كه مي خوانيم
ايشان كه صحبتي از جعفري نداشته كه مي گفتند از جعفري نام برده، و ان را حمايت تفسير كرده اند
اما خود ايشان بيش از هركسي اگاه است كه امثال حسيني از روبرو با ايشان مخالفت مي كردند اما اقاي جعفري از پشت و در تاريكي. و مطمئن باشيد اقاي تاجگردون اگر با توفيق اجباري مجبور به انتخاب بين اقاي حسيني و جعفري باشد قطع و يقين انتخابيش حسيني است ابن كه چرا دلايل متعددي دارد كه شا يد سرفرصت بيان شد. اما امروز نه ايشان حمايت كرده و نه جناب جعفري توانسته اقبال حداقلي بدست بياورد
اما روزش كه برسد مستندات اين ادعا از طرف ايشان و ساير ذي نفعان بيرون مي ايد.
در چند مرتبه اي كه با ايشان هم كلام شدم . را كه از جناب جعفري دارد بعيد مي دانم از بني بشري داشته باشد لذا از اين بيرون اييد.

اما طرفداران اقاي حسيني طبق مستندات فراوان باور داشته و دارند كه اقاي تاجگردون با اهرم قدرت و لابي فراوان و ميليارد ها تومان هزينه و اوردن ارا و شناسنامه بيرون از حوزه انتخابيه اش و استفاده از همه پتانسيل فرمانداري و هئيت اجرايي و گذاشتن هر دهيار روي صندوق ابادي ها بعنوان نماينده ويژه و دادن تعرفه به بيرون در شب قبل از انتخابات كه از سادات عنايي مي توانند در اين زمينه شهادت دهند
. اوردن انبوه نيرو از بيرون از حوزه كه اين را هم روستاهاي بخش رستم از كوپن تا عرب ها و مراسخون عليا و سفلي و اكبري و دهنو و حسين اباد و همين طور سادات عنايي بخش سپيدار و بندر نشين هاي ديلم و گناوه و اشخاص متعددي از بهبهان و شيراز و... مي توانند شهادت دهند. ايشان بنا بر گفته هاي يكي از ليدرهايش بيش از چهل ميليارد تومان هزينه كرد در منازل و ماشين هاي ليدر ها و اقوام ايشان كه اكثرا چهره هاي مشهوري همانند دكتر س.ب. مهندس س.ت . و..... كه صلاح بر نوشتن ان اسما نيست از ده ميليون تا شصت ميليون پول نقد و كارت هديه سپاه و نيروي انتظامي و اداره اطلاعات پول انها راضبط و ماشين هاي انها را توقيف كردند
در يك خانه در محله سادات در خانه /كه نام موجهي در اجتماع ندارد . بيش از شصت و پنج ميليون توقيف كردند
در محله رادك اقايي از طايفه باميشيخي را ازخانزنبون شيراز اوردند كه قبلا رادك مي نشست و بر روي جوانان نفوذ داشت با ميليارد ها تومان راي مردم فقير را براسم ايشان به صندوق انداخت و براي اين مهم //خود را جهت اوردنش به منزل ايشان فرستاد كه مستندات ان در فضاي مجازي موجود است
بر سر بعضي از صندوق ها وقتي اشخاص مراجعه مي كردند مي گفتند شما در فلان ساعت در فلان شعبه راي داده ايد اما سريع اشخاص حامي موضوع را جمع مي كردند كه مشكل از سيستم است تا گند قضيه در نيايد چرا كه يك ليست از اسامي اشخاص ازثبت احوال به چند كار پرداز خود كه صندوق هاي امين انها بود، داده بودند كه به اسم انها راي به صندوق بيندازند.
در جايي همانند صندوق شبكه بهداشت بلوار وسط گچساران / هركسي براي راي دادن مراجعه مي كرد از سيصدهزار تومان شروع به چانه زني براي خريد ارا مي كرد.كه عاقبت بابرخورد حاميان حسيني مواجه گرديد
براي سازماندهي ارايي كه از بيرون براي ايشان مي امدند نام اكثريت اشخاص مشخص است
اما شايد مهمترين انها مدير عامل تيم شيراز باشد كه چند دستگاه اتوبوس انها توقيف يا با انها برخورد فيزيكي شكل گرفت اما خيلي هاي ديگر هم امدند و راي دادند و پول خود را گرفتند و رفتند

اگر به مغازه داران گچساران مراجعه كنيد و بپرسيد خيلي ها تاييدخواهند كرد كه از يكي از شعبه هاي بانك ملت تهران بشكل فراوان كارتهاي هديه سيصد هزار توماني در بازار ان روزها فراوان ديده مي شد كه دارندگان انها به اين موضوع فروش ارا اذعان داشتند و اوج بداخلاقي زماني بود كه بعضي از اشخاص به عابر بانك مراجعه مي كردند تا مبلغ موجودي بجاي سيصدهزار سي هزار تومان است كه قبلا از ان برداشت و بشكل ماهرانه اي دوباره چسپ زده بودند.

دكترهومن عسكري را ميتوان گفت به توصيه ايشان رد صلاحيت شد اما وقتي تاييدي خود را گرفت پيمانكار //فاميل نماينده پيشنهاد پنج ميلباردي به ايشان بدون هزينه هايش جهت كنار كشيدن بدون حتي حمايت دادند كه ايشان اين پيشنهاد را رد كردند. و مي توانند امروز شهادت دهند
اقاي تاجگردون در جمع خصوصي طرفدارانش خود اذعان مي كند كه در باشت پنج هزار راي از اقاي حسيني عقب تر است و اين را هم جمعيت بيش از دوبرابري سخنراني اقاي حسيني نسبت به ايشان در باشت تاييد مي كند اما شب انتخابات در باشت ميلياردها تومان هزينه شد تا ان نتبجه رقم بخورد. و اصلا شايد براي خيلي ها قابل هضم نباشد كه مگر درامد ايشان در مجلس چه اندازه است كه براي يك راي يك و نيم ميليون پول بدهد.

از هفتصد نيروي اجرايي فقط يكصدپانزده نفر از مخالفين را انتخاب مي كند و وقتي با انتقاد تند مواجه مي گردد با ورود استاندار و معاون سياسي ايشان چند نفري را اضافه مي كند و انتخابش بشكلي شيطنت اميز است كه خيلي ها موافق ان حوزه نبودند و بي خيال ان دعوت شدند
اينها حتي براي جزيي ترين ارا برنامه داشتند و بشكل مصداقي دهها نيروي شركت نفت كه مخالف اقاي تاجگردون بودند را بشكل ماموريت به حوزه كهگيلويه و ديگر نقاط جهت همكاري با وزارت كشوردر امر انتخابات به خارج از حوزه فرستادند.
افراد مخالف ذي نفوذ در هر روستا و محله را كيلومتر ها انطرف تر فرستادند تا مانع از نفوذ انها گردند هر عضو دهيار ابادي ها كه حامي ايشان بودند را با كيسه هايي از پول /در هر محله و روستا كردند. و شايد بهترين مصداق ان دهيار// باشد.
باوجود اين همه تخلف با اعمال نفوذ اقاي كدخدايي دوست اقاي تاجگردون هرگز هيئتي از مركز به گچساران با اين همه تخلف سازمان يافته اعزام نشد تا ان نتيجه رقم بخورد و اين را اعضاء هيئت نظارت در استان و شهرستان مي توانند شهادت دهند.
اينها فقط بخش كوچكي از ماجرا بود كه بيان شد و اين تقلب ها و تخلفات مثنوي صدمن است كه از عهده قلم باتوجه به مجال و حال ميسر نيست.

اين مطلب را براي خوانندگان خارج از حوزه انتخابيه گچساران و باشت زحمت تايپ ان كشيده شد تا چهل هزار راي پاك را باورنكنند.و همين طور جناب اقاي تاجگردون اين همه مظلوم نمايي نكند و به وجدان خود مراجعه كند تا زياد از رد اعتبارنامه اش غمگين و ناراحت نباشد.چرا كه اين انتخابات از قبل از ورود مجلس بايد ابطال مي شد و اين را فقط دست غيب خداوند بداند كه از استين مجلس بيرون امد
جايي كه اعضاء محدود نبودند و نمي شد با پول و لابي و فشار از بالا راي انها را تغيير داد.
و حال كه حوصله به خرج داديد و مطالعه نموديد كلاه خود را قاضي كنيد مخالفين تاجگردون چگونه بايد با ايشان برخورد مي كردند؟

مخلص شما محسن حسين زاده
u
Iran, Islamic Republic of
احسنت آفرین
ناشنای
Iran, Islamic Republic of
به فرض اینکه تاجگردون هم رای خریده باشد
کلا مد شده تو استان های محروم
مگه انتخابات ریاست جمهوری گذشته رو فراموش کردین
اونجا که دیگه دار و دسته تاجگردون نبودن که رای بخرن
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
کی به تو رای می ده اصلا تو انتخابات ملت تو نماینده گچساران چه کرده برای شهرت که حالا می خواد رییس جمهور بشی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حتی نباید اجازه رای دادن به تاجگردون داده شود با اون کارهای که تو مجلس کرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر چی درباره تاجگردون گفتید درست هم که باشه
ایا حسینی با توجه به اون سمتهایی که حتی در اموزش و پرورش باشت داشته که کوچکترین ین سمتش شاید بود
خیلی ادم پاک دستی بوده و هست؟
نگرانی مردم از اینه که اقایون به ظاهر معصوم سابقه درخشانی تو کارنامه هاشون نیست
بذارید باشت و گچساران بدون نماینده باقی بمانند
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1