کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کهگیلویه خبرداد

۴۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

2 مهر 1399 ساعت 22:08

وی به برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس امسال برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در این هفته در شهرستان کهگیلویه ۴۰ عنوان برنامه و ۱۵۸ مورد برنامه برگزار می شود.


نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با خبرنگاران در مورد تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هفته دفاع مقدس را پیش رو داریم و از فردا چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز می شود.
محقق زاده گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این نظام دریغ نکردند و در لحظه لحظه این دشمنی ها بر تعالی و پیشرفت کشور ما افزوده شده و با رهبری حکیمانه امامین انقلاب اسلامی این پیشرفتها ادامه پیدا خواهد کرد.
وی در مورد تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: همه ادیان و ملت های جهان رزمندگان و سربازانی دارند که جانشان را برای کشورشان دادند و حالا ما که ادعای پیروی از کامل ترین دین جهان را داریم باید نسبت به موضوعات دفاعی و ایثارگران توجه ویژه ای داشته باشیم.
محقق زاده عنوان کرد: امسال با توجه به  شیوع ویروس کرونا و حاکم بودن شرایط خاص در کشور  دستورالعمل های بهداشتی حتما باید رعایت شود.
وی اضافه کرد: رژه نیروهای مسلح به شکل سال های گذشته امسال انجام نخواهد شد اما برنامه هایی برای بزرگداشت این روز داریم که تشریح خواهند شد.
فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه گفت: یکی از برنامه های این روز رزمایش خودرویی خواهد بود که مسیر این رژه خودرویی از سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه به سمت میدان امام حسین (ع) و در نهایت گلزار شهدا خواهد بود.
محقق زاده گفت:  اهدای بسته های معیشتی در راستای کمک های مومنانه در این هفته صورت می گیرد که ۲۸۰ مورد بسته کمک های معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
وی به برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس امسال برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در این هفته در شهرستان کهگیلویه ۴۰ عنوان برنامه و ۱۵۸ مورد برنامه برگزار می شود.
محقق زاده اضافه کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری ما قوی هستیم برگزار و برنامه های از جمله فضاسازی مناسبتی در سطح شهر و ادارات, همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان کهگیلویه و پخش مستقیم بیانات رهبری با مردم استان, رژه خودرویی ادارات, دیدار و سرکشی از خانواده شهدا, برگزاری بیش از ۷ اردوی جهادی در سراسر شهرستان, راهپیمایی و کوهپیمایی, اهدای ۲۸۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان, دیدار با امام جمعه, تجلیل از جهادگران گروه جهادی بسیجی شهید نویدی,غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا و برنامه های دیگری در شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 425884

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425884/۴۰-عنوان-برنامه-هفته-دفاع-مقدس-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1