تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۲۵۸۶۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

فرمانده تیپ 48 استان در جمع کارکنان واحد یاسوج

۲
۰
فرمانده تیپ 48 استان در جمع کارکنان واحد یاسوج
کبنا ؛فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ریل گذاری انقلاب توسط حضرت امام خمینی (ره) بنا نهاده شد و با تدبیر ایشان این انقلاب به پیروزی رسید.
به گزارش کبنا نیوز؛ سردار حسن حکتیان فرمانده تیپ48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمدکه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان واحد یاسوج حضور یافت گفت:  امام خمینی یک خط و مشی برای ما طراحی کرده که انقلاب اسلامی این مسیر را طی کرده و به پیروزی رسیده است.
وی گفت: امریکا و جنایتکاران وقتی پیروزی ما ،عزت و اقتدار ما را دیدند به توطئه و سنگ اندازی روی آوردند و از همان روزهای اول انقلاب به دنبال سرنگونی انقلاب بوده اند.
حکمتیان بیان کرد: عده ای در همان روزهای آغازین انقلاب  در دام نظام سلطه گیر کرده و از قطار انقلاب پیاده شده اند و شروع به ترور و تخریب این انقلاب کردند و ترفندهای مختلفی بخصوص قومیت گرایی را در استانهای مرزی به کار بردند.
فرمانده تیپ48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جنگ تحمیلی با پشتیبانی همه جانبه امریکا و کشورهای متحد بر علیه ما شروع شد و با دادن تسلیحات نظامی و امکانات فراوان سعی در نابودی کشور ما داشته اند.
وی اظهار کرد: جنگ در بدترین شرایط اقتصادی و نظامی  در حالی که تازه انقلاب ما به پیروزی رسده بود بر ما تحمیل شد و همزمان با شروع جنگ احزاب مخالف انقلاب دست به کار شدند و آشوب و بی نظمی های را در داخل کشور به وجود آوردند.
حکمتیان گفت: مردم به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و در راه اهداف و آرمانهای انقلاب از جان خود گذشتند و امام خمینی با برکناری بنی صدر باعث ایجاد روحیه و همدلی در بین رزمندگان و نیروهای انقلاب شد و این همدلی باعث شکسته شدن حصر آبادان و در عملیات سرنوشت ساز بیت المقدس موفق به آزاد سازی خرمشهر شده اند.
فرمانده تیپ48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما شهدا و جانبازان زیادی داده ایم تا بتوانیم اکنون سربلند باشیم و امروز در جبهه های مختلف علمی،نظامی و هسته ای به عنوان یک ابرقدرت شناخته شده هستیم که اینها همه ثمره انقلاب اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا عکس جناب حکمتی رو با درجه سرداری اش نزاشتی ؟؟
این کارا چ معنی میده؟
مستنطق
Iran, Islamic Republic of
مگه خبر نگار سرباز شماست به یاد روزی که درس و درجه کار نمی کرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1