کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نقد و بررسی تغییر یک مدیرکل در استان کهگیلویه و بویراحمد

31 شهريور 1399 ساعت 12:04

چرا «حسین کاظمی» مدیرکل سابق امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد، کبنانیوز به زودی این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهد.


چرا «حسین کاظمی» مدیرکل سابق امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد، کبنانیوز به زودی این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهد.
به گزارش کبنا، اوج گرمای تیرماه 99 خبری بر خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که سه نفر از مدیران‌کل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه معاونت عمرانی به یک باره تغییر کرده‌اند. هجیر افشون، وحید محمدی‌تبار و حسین کاظمی سه مدیرکلی بودند که از سمت‌های خود، خداحافظی و جایشان را به افراد دیگری دادند. حسین کاظمی که سال‌ها در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت دفتر فنی استانداری را برعهده داشت و در جلسات استانداری active (فعال) و نظرات کارشناسی و فنی او همواره مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت.
او به دلایلی نامعلوم (برای مخاطب و افکار عمومی) از دفتر فنی استانداری که سال‌ها سابقه کسب کرده بود به دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌رود. نقش او در ساماندهی کارخانه‌های شن و ماسه در حاشیه رود بشار یاسوج و وانت‌بارهای ورودی شهر اثر گذار بود. کاظمی همچنین در اجرای دقیق طرح تفصیلی شهری اهتمام ویژه‌ای داشت و بارها دیده شد که بر سر پروژه‌ها با مدیران وارد مشاجره می‌شد.
تغییر ناگهانی حسین کاظمی پرسش‌های متعددی را در افکار عمومی تداعی می‌کند که دلیل تغییر فردی با نفوذ چون او چیست؟
کبنانیوز به زودی این مسئله را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و از حسین کاظمی مدیرکل سابق امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای پاسخگویی دعوت می‌کند.

 


کد مطلب: 425788

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425788/نقد-بررسی-تغییر-یک-مدیرکل-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1