تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۲۵۶۷۷
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد :

نتیجه عادی‌سازی روابط امارت و بحرین با اسرائیل اهانت به پیامبر اسلام (ص) است

۱
۰
نتیجه عادی‌سازی روابط امارت و بحرین با اسرائیل اهانت به پیامبر اسلام (ص) است
کبنا ؛امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: مردم و مسؤولان بدانند خیانت به خون شهدا مجازات سنگینی به دنبال دارد.

به گزارش کبنا، آیت‌الله سیدنصیر حسینی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دوران طلایی و پرافتخاری است این جنگ از سوی استکبار جهانی طراحی و از توسط رژیم بعث عراق اجرا شد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استکبار از راه‌انداری این جنگ چندین هدف داشت یکی ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی، تصرف خاک کشور، ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی و هدف دیگر جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه در شرایط دشواری جنگ تمام عیار به ملت ایران تحمیل شد؛ افزود: رژیم بعث عراق به طور همه جانبه از سوی استکبار جهانی حمایت می‌شد در حالی که ایران نمی توانست سیم خاردار و دیگر  تجهیزات نظامی تهیه کند.
امام جمعه یاسوج: راه پیشرفت ایران به کوری چشم دشمنان ادامه پیدا می‌کند
نماینده‌ ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در چنین شرایطی ملت ایران به میدان آمدند و با رشادت‌های خود سرافرازی، عزت و افتخار کسب کردند. مهمترین عوامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس ایمان و معنویت، وحدت و انسجام و تبعیت از ولایت فقیه بود.
آیت‌الله حسینی ادامه داد: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران و دشمنان درس عبرت است چون می‌توانیم با وحدت و ایمان و انسجام و تحت رهبری ولایت فقیه در مقابل جهان  و استکبار بایستیم و پیروز شویم.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: دفاع مقدس به دشمنان درس مقاومت و ایستادگی مردم ایران را ثابت کرد و اگر مقاومت جانانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس، نبود عزت و اقتدار کنونی هم حاصل نمی‌شود.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروزه با پیشرفت‌های نظامی بیشتر می‌تواند مقابل دشمنان ایستادگی کنند و دشمنان بدانند اگر تجاوزی و تعدی انجام دهند ضربات ایران ده‌ها برابر کوبنده‌تر از دوران دفاع مقدس خواهد بود
وی خطاب به مسؤولان و مردم گفت: مردم و مسؤولان بدانند که برای بقای نظام و انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده و خیانت به خون شهدا مجازات سنگین و سختی به دنبال دارد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سهم استان در دوران دفاع مقدس پرافتخار است و نسبت به جمعیت بیشتر اعزام را داشتیم حدود ۳۵ هزار رزمنده از استان اعزام شدند، ۱۳ هزار جانباز و بیش از ۳۰۰ آزاده و بیش از ۱۸۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده که مایه افتخار است مردم استان و ملت ایران بازهم برای نظام و انقلاب و ارزش‌های دینی آماده ایثار و فداکاری و جانفشانی هستند.
وی در پایان سخنان خود گفت: اهانت به پیامبر(ص) نتیجه عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی است که دشمنان گستاخ شدند این‌ اهانت‌ها نشانه ضعف اروپا است و با این کار خود را خار و ذلیل می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جحخ
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا
مردم از گرسنگی ایمان خودشونو از دست دادن
از تورم و بیکاری و فقر و فساد و فحشای جامعه بگو .
ول کن شرق و غرب رو
به ایران بچسب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1