تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۲۵۶۵۳
در نشست رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با شهرداران کهگیلویه بزرگ؛

چرا طی ۴۰ سال، کهگیلویه و بویراحمد علیرغم کمک‌ها از محرومیت خارج نمی‌شود؟ / وعده‌های جمالی‌نژاد به شهرداری‌ها

۳
۰
سئوال معاون وزیر از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نشست بررسی مشکلات شهرداری‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی امروز با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور در فرمانداری دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، مهدی جمالی‌نژاد در این نشست اظهار داشت: اینکه چرا علیرغم کمک‌ها طی ۴۰ سال استان کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت خارج نمی‌شود جای سؤال دارد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور تصریح کرد: با وجود ظرفیت اقلیمی و جغرافیایی در این استان اما سرانه فضای سبز شهرهای کویری بیشتر است.
وی گفت: در شهرهای کویری احداث توسعه ونگهداری فضای سبز در حالی با شرایط سخت انجام می‌شود که در شهرهای کهگیلویه از پتانسیل بالقوه استفاده نشده است! نیاز به آسیب شناسی دارد مشکل کجاست؟
وی ادامه داد: شهرداری نهاد مستقل عمومی و غیر دولتی است اگر قرار است حقوق کارکنان شهرداری و اعتبارات پروژه‌ها را دولت تأمین کند اداره دولتی می‌شود.
جمالی‌نژاد گفت: شهرداری مدیریت درآمد و هزینه است باید ایده، نوآوری و ابتکار به خرج داد سرمایه‌گذار بخش خصوصی جذب کرد.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شوراهای شهر و شهرداری‌ها یک سال باقیمانده با ثبات مدیریت، دوری از حاشیه و جنجال سازی، با کنار گذاشتن اختلافات، با همدلی هم گرایی، رفاقت و ثبات مدیریت به رشد و توسعه شهری کمک کنند.
این مسوول نسبت به اهدای کمک‌های بلاعوض به ارتقای سرانه فضای سبز، خرید ماشین‌آلات با تفاهم نامه استانداری و سازمان شهرداری‌ها و مشارکت 500 میلیون تومانی احداث سینما در شهرها قول مساعد داد و افزود: برای احداث پارک بانوان دهدشت هر دستگاهی ورود کند در اعتبارات و تسهیلات بلاعوض همکاری می‌کنیم.
وی در مورد ورودی‌های شهرها  اظهارداشت: تفاهم نامه‌ای برای زیبایی امنیت و ایجاد مبلمان مناسب با وزارت راه و شهرسازی نوشته شده و امیدواریم با همکاری‌های وزارت کمک‌های مناسبی در این زمینه صورت دهیم.
این مسئول عنوان کرد"پیگیری‌های زیادی برای افزایش حقوق کارمندان شهرداری صورت گرفت و علارغم افزایش حقوق آن‌ها در دو مرحله باز هم حقوق آن‌ها نسبت به سایر دستگاه‌های اداری کمتر است.
جمالی‌نژاد با اشاره به مشکل تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تصریح کرد: از نماینده مردم در مجلس استدعا دارم در مجلس با حضور مسوولان و متولیان این مشکل را بررسی و تکلیف این نیروها برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
کبنا انتظار از شما بیشتر بود..... کل سایت کردی موحد؟ مگه روابط عمومی موحد شدی
بنده بعنوان مخاطب تصویر کبنا برام خراب شد
Iran, Islamic Republic of
چون اغلب بودجه ها را .
علی
Iran, Islamic Republic of
به دلیل عدم لیاقت افراد انتخاب شده با رانت و پل پارتی می باشد کجای دنیا یه معلم میشه شهردار که تو دهدشت میشه!!!!! کدام یک از نیروهای شهرداری با تخصص لازم و آزمون جذب شده اند!!!! علت عقب افتادگی حتی نسبت به شهرهای کویری اینه برادر!!!! در کل استان کهگیلویه و بویراحمد پارتی بازی بیداد می‌کند و شایسته سالاری هیچ جایی ندارد در حالیکه پر استان مهندس دانشگاه ملی داریم ادارات ما با دیپلم و زیر دیپلم انسانی اداره میشه!!!!!! و ریشه تمام این پارتی بازی‌ها نمایندگان مجلس هستند!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1