کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شهرداران شهرهای کهگیلویه بزرگ با معاون عمرانی وزیر کشور مطرح شد

موحد: خودتخریبی هنر یا بدبختی استان!

27 شهريور 1399 ساعت 13:07

موحد خطاب به معاون وزیر تاکید کرد: شهرداری و دهیاری‌های شهرستان‌های ما تنها اسمی یدک می‌کشند به نداشتن‌های ما توجه و برای مظلومیت و محرومیت شهرها کمک کنید.


نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده امروز (پنجشنبه 27 شهریور ماه 99) در نشست مشترک شهرداران شهرستان‌های چهارگانه که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شده بود، اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در میادین دفاع از آرمان‌های نظام همواره خود را نشان می‌دهند.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: ورودی‌های دهدشت قابل مقایسه با هیچ شهری در کشور نیست.
موحد ادامه داد: دهدشت مرکز شهرستانهای کهگیلویه شهر ارواح است از مشکلات عدیده رنج می‌برد.
وی با اشاره به نابه سامانی ورودی‌های دهدشت تصریح کرد: خروجی و ورودی دهدشت از چرام سرفاریاب، بهبهان و لنده و سوق مطلوب نیست.
وی اضافه کرد: ماشین‌آلات شهرداری‌ها عمر به قدمت چندین دهه دارند.
وی با بیان اینکه همه دولتها متعلق به نظام اسلامی هستند،  اضافه کرد: در مقامی نیستم که عملکرد دولتها را نقد کنم اما این واقعیت ملموس و عینی است که این مناطق آنطور که باید دیده نشدند.
موحد خطاب به رییس سازمان شهرداری‌های کشور گفت: به داد شهرهای کهگیلویه برسید.
موحد سیاست‌زدگی را از عوامل محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و گفت: به جای همکاری و تعامل برای توسعه اما متاسفانه هنر ما و از بدبختی‌هایمان این است که یکدیگر را تخریب می‌کنیم.
وی خطاب به جمالی‌نژاد تاکید کرد: شهرداری ودهیاری‌های شهرستان‌های ما تنها اسمی یدک می‌کشند به نداشتن‌های ما توجه و برای مظلومیت و محرومیت شهرها کمک کنید.


کد مطلب: 425644

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425644/موحد-خودتخریبی-هنر-یا-بدبختی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1