تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : ۴۲۵۶۲۹

روحانی: اعتراف می‌کنم قیمت مواد غذایی در بازار منصفانه نیست

۱
۰
روحانی: اعتراف می‌کنم قیمت مواد غذایی در بازار منصفانه نیست
کبنا ؛رئیس‌جمهور درباره وضعیت قیمت مواد غذایی در بازار ابراز نارضایتی کرد و گفت که اعتراف می کنم قیمت ها ناعادلانه و غیرمنصفانه است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه هیئت دولت با بیان این که ما در توزیع مشکل داریم، افزود: در شرایط تحریم، توزیع گاهی معادل تامین کالاست. ما در سیستم توزیع مشکل داریم و از اول دولت دوازدهم اصرار کردم بر این که در شرایط تحریم ،ما نیاز به وزیر مستقل بازرگانی داریم که ۲۴ ساعت کارش توزیع باشد و دنبال تامین و توزیع درست باشد که به هر حال نشد. حالا که نشد، مردم و کشور ضرر کردند و اگر می‌شد حتما وضع بازار از حالا به مراتب بهتر بود.‌
وی ادامه داد: امروز هم در دولت عرض کردم معاون اول رئیس‌جمهور بیشترین وقت خود را برای هماهنگی های لازم در توزیع بگذارد. مردم ما امروز دچار گرفتاری هستند، جنسی تولید می شود و به اندازه کافی اضافه داریم و بحث این است صادر کنیم و نکنیم، همزمان گران می‌شود.
روحانی تاکید کرد: امروز اعتراف می‌کنم که مواد غذایی از لحاظ اصل مواد، در بازار وجود دارد اما قیمت‌ها ناعادلانه، غیرمنصفانه، غلط و نادرست است. چرا مردم در فشار قرار می‌گیرند؟ ما باید پایش و نظارت کنیم. باید تعزیرات حکومتی ما با تمام توان در بازار باشد، قوه قضاییه باید بیاید و اعلام آمادگی کند و به میدان بیاید و کمک کند. من وزیر معرفی می‌کنم و البته حق مجلس است و نمی‌توانم ایراد حقوقی بگیرم اما وزیر رای نمی آورد. دومرتبه معطل می شویم تا وزیر بعدی را معرفی کنیم.
مرجع : روزنامه خراسان
نام شما

آدرس ايميل شما

مونسان
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای رعیس جمهور نکند چندروزدیگر اعتراف کنی که حق نبود رعیس جمهور می شدی چطور گرانی را شخصا فرماندهی کردی وآلان گردن مردم انداخته ؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1