تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۴۲۵۶۱۹
در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مطرح شد

نگرانی فرماندار و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بد زندان یاسوج / گردن کشی در مقابل قانون خط قرمز ما است

۳
۰
نگرانی فرماندار و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بد زندان یاسوج / گردن کشی در مقابل قانون خط قرمز ما است
کبنا ؛عصر امروز آخرین جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جلسه ابتدا پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح وضعیت کرونا پرداخت و اظهار داشت: 57 درصد موارد مثبت استان مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است.
محمد مهدی بانشی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر به غیر از سه شهرستان بزرگ استان شهرستان باشت هم به جمع شهرستان‌های با وضعیت قرمز پیوست.
وی گفت: در حال حاضر باز هم نگران وضعیت گچساران هستیم که پیک دوباره هم برگردد اما در کل وضعیت پیک ما به نسبت سایر استان‌ها بهتر بوده است برای مثال پیک کرونا در چهارمحال بختیاری 3 و نیم برابر ما بوده است.
وی گفت: همچنین وضعیت بانک‌ها و مطب‌های ما نسبت به سایر نقاط کشور در خصوص رعایت دستورات بهداشتی بهتر بوده است اما وضعیت آرامستان های ما به نسبت سایر استان‌ها وضعیت خوبی نبوده است در حالی که در کل کشور 83 درصد رعایت بوده در استان ما 70 درصد است.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جلسه در مورد وضعیت بد زندان یاسوج تذکر داد و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص نیز تذکر داد و اظهار داشت: همان گونه که از یک بحران در خانه سالمندان به خوبی عبور کردیم در خصوص زندان‌ها هم باید توجه بیشتری شود.
وی افزود: از ناحیه آرامستان ها، استان کهگیلویه و بویراحمد آسیب پذیر است. در این نوع تجمعات که دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود باید منتظر روزهای سخت باشیم.
وی گفت: استان‌های دیگر و مرکزنشینان وقتی کلیپ مراسمات تشییع جنازه‌ها بعضی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد را می‌بینند، روی سر ما داد می‌کشند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425619-2.jpg
 کلانتری تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مسیر را برای فعالیت‌های روزانه فراهم خواهد کرد. در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، ما هیچ مشکلی نداریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه کسانی که برای مقابله با کرونا پای کار آمده‌اند، اظهار داشت: ما از وضعیت آرامستان ها نگران هستیم. و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. باید به کسانی که توجهی به جان مردم ندارند با برخوردهای هشداری به آنها تذکر دهیم.
 
 کلانتری گفت: برای ما نگران کننده است که بازار و اصناف تعطیل باشد. کسانی که پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، منعی برای ادامه فعالیتشان در بازار نیست. اما کسانی که به هر نحوی می‌خواهند قانون را رعایت نکند و پروتکل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار ندهند، برخورد لازم می‌شود. گردن کشی در مقابل قانون خط قرمز ما است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبری در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آزمایشگاه شهید مدنی بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: خبری خوانده‌ام که در بعضی از آزمایشگاه‌ها فاصله‌ها اجتماعی رعایت نمی‌شود که باید کنترل و نظارت لازم انجام بگیرد. رسانه‌ها نقاط مثبت و منفی عملکرد مدیران در مقابله با کرونا را مورد نظر قرار بدهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
من تا حالا زندان نرفتم اما خدایی از کسانی که توی زندان هستند و میان مرخصی خیلی کنجکاو هستم سوال میکنم اسم خدا را اوردم تا حالا کسی نبوده که بگه زندان شرایط مناسب و بهداشتی داره ریاست محترم اداره کل زندانها حساب کنید بچه خود شما هم مرتکب یه اشتباه شد ایا با این شرایط بد زندان شب برای پسرت خوابت میبره میگن شپش داره پتو کهنه و ضعیت غذا بحث و جدل در زندان ایا کسی نیست نظارت کنه سازمان بازرسی کجایی رییس کل دادگستری چرا سرکشی نمیکنی
Iran, Islamic Republic of
زندلنها از لحاظ بهداشتی امن ترین مکان از لحاظ کنترل بیماری کرونا وسایر عوامل بیماریزاست.
تاکنون یک مورد بیمار هم در زندانها وبین زندانیان مشاهده نگردیده خواهشا براساس تحقیقات میدانی صحبت بفرمایید.
رامین
Iran, Islamic Republic of
بهداشت کجا برادر وضعیت میدانی چه کجایی شما تا جایی که شنیدم زندانیها حتی تخت ندارن بخوابند بوی بد زندان پتوهای مانده چند ساله دیگه امید به زنده بودن زندانیان را از بین برده نظارت که نیست تو زندان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1