کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی حواشی استعفای رئیس جهادکشاورزی گچساران

گلایه های مدیر گچسارانی: شب و روز مشغول به خدمت به مردم هستم / پروژه های عمرانی بلاتکلیف مانده اند

25 شهريور 1399 ساعت 23:50

پورالحسینی در خصوص تخصیص اعتبارات به شهرستان گفت: هر شهرستانی اعتبار مشخصی دارد، برای سال جاری 8 میلیارد تومان اعتبار درنظرگرفته شده که باید تخصیص پیدا کند. با آقای فرماندار و مدیرکل در خصوص تخصیص اعتبارات صحبت هایی انجام داده ایم و پیگیری کرده ایم.


گاهی وقت ها گفته می شود یک مدیر برای اینکه به پست های بالاتر چشم دارد، به پایین دستی های خود سخت می گیرد، بودجه خرج نمی کند، و بودجه را برگشت می دهد، تا بتواند خود را کارامد برای سیستم معرفی کند. اما در این بین برخی مدیران نیز هستند که با به خطر انداختن سمت و پست خود، قصد تلاش خالصانه برای دولت و مردم را دارند
سیدعبدالوهاب پورالحسینی از جمله مدیرانی است که طی 1 سال و نیم حضور خود به عنوان مدیر جهاد کشاورزی گچساران شخصا از پروژه های حیطه ی وظایفی خود بازدید می کند و از نزدیک مشکلات را می بیند. او هر روز بجای نشستن در اتاق ریاست، پشت میز خدمت مشغول رسیدگی به کارها و گفت و گوی رودررو با مردم است.
پورالحسینی طی روزهای اخیر نامه استعفای خود را نوشته و علت استعفای خود را «عدم هماهنگی ریاست محترم سازمان از بدو مدیریتش» ذکر کرده است.
او در همین خصوص در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: نگرانی من بخاطر بلاتکلیف ماندن پروژه ها و انجام نگرفتن کار مردم است و اینکه بخاطر کمبود اعتبارات شرمنده مردم نشویم.
پورالحسینی در خصوص تخصیص اعتبارات به شهرستان افزود: هر شهرستانی اعتبار مشخصی دارد، برای سال جاری 8 میلیارد تومان اعتبار درنظرگرفته شده که باید تخصیص پیدا کند. با آقای فرماندار و مدیرکل در خصوص تخصیص اعتبارات صحبت هایی انجام داده ایم و پیگیری کرده ایم.
پورالحسینی بیان کرد: شب و روز مشغول به خدمت به مردم هستم، در اداره همیشه پشت میز خدمت نشسته ام، و هیچوقت داخل دفتر ریاست نمی نشینم، هدف من خدمت به خدا و خلق خدا است.
وی در خصوص عدم هماهنگی ها برای تخصیص اعتبارات شهرستان گفت: برای اعتبارات سال 98 هم اواخر سال کمتر توجه شد و امسال نیز چنین شد.
پورالحسینی افزود: پروژه های عمرانی ما روی زمین و بلاتکلیف مانده و به همین خاطر نگرانم، نزدیک به 60 پروژه داریم، تکمیل پمپاژ باباکلان، تکمیل سیستم های آبیاری؛ 800 هکتار، دشت مور بویراحمد گرمسیر 1000 هکتار که 400 هکتار آن نقشه ریزی شده، و اگر اعتبارات تخصیص پیدا کند ادامه کار را انجام خواهیم داد، به همین صورت پروژه های دیگری داریم.
 

 
 


کد مطلب: 425589

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425589/گلایه-های-مدیر-گچسارانی-شب-روز-مشغول-خدمت-مردم-هستم-پروژه-عمرانی-بلاتکلیف-مانده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1