کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

سرگذشت پروژه «پاتاوه-دهدشت»

25 شهريور 1399 ساعت 20:42

از سوی دیگر همه نمایندگان ادوار،مدیران دولت و پیمانکاران به جای اینکه پاسخگوی مردم و علل روند کند پروژه پاتاوه-دهدشت باشند،هر یک سعی دارد بخشی از پیشرفت آن را مصادره کند.!


خرداد ماه سال ۱۳۷۳ بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی به کهگیلویه وبویر احمد سفر کرد و یکی از مصوبات آن سفر پروژه پاتاوه -دهدشت بود.
در حالی که رهبری در آن سفر،محرومیت استان را بسیار شدید عنوان کرده بود و از دست اندرکاران خواست تا تلاش خود را ۱۰ برابر کنند ولی می بینیم پس از گذشت بیش از ۲۰ سال هنوز این پروژه در انتظار بهره برداری است.!
از سوی دیگر همه نمایندگان ادوار،مدیران دولت و پیمانکاران به جای اینکه پاسخگوی مردم باشند،هر یک سعی دارد بخشی از پیشرفت آن را مصادره کند.!
استاندار کهگیلویه وبویراحمد چندین بار به روند کند پروژه انتقاد کرد و طولانی شدن اجرای پروژه را موجب نارضایتی مردم برشمرد.
سال ۹۸ بود که حسین کلانتری عنوان کرد: این محور مشکل اعتبار ندارد و در صورت شتاب بخشی پیمانکار، شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد که البته باز هم موضوع تمدید شد.
حال استاندار، مسولان استانی و شهرستانی وعده افتتاح این جاده ملی را در پایان سال ۹۹ دادند که البته باید دید سرانجام این وعده چه می شود.
پروژه ملی پاتاوه-دهدشت برای اتصال جنوب به شمال کشور است و از این بابت اهمیت زیادی در برون رفت استان به ویژه شهرستان کهگیلویه از بن بست دارد.
---------------------------------------
گزارش از سیده فاطمه خطیبی


کد مطلب: 425582

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425582/سرگذشت-پروژه-پاتاوه-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1