تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۲۵۵۸۲
کبنا گزارش می دهد

سرگذشت پروژه «پاتاوه-دهدشت»

۵
۱
سرگذشت پروژه «پاتاوه-دهدشت»
کبنا ؛خرداد ماه سال ۱۳۷۳ بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی به کهگیلویه وبویر احمد سفر کرد و یکی از مصوبات آن سفر پروژه پاتاوه -دهدشت بود.
در حالی که رهبری در آن سفر،محرومیت استان را بسیار شدید عنوان کرده بود و از دست اندرکاران خواست تا تلاش خود را ۱۰ برابر کنند ولی می بینیم پس از گذشت بیش از ۲۰ سال هنوز این پروژه در انتظار بهره برداری است.!
از سوی دیگر همه نمایندگان ادوار،مدیران دولت و پیمانکاران به جای اینکه پاسخگوی مردم باشند،هر یک سعی دارد بخشی از پیشرفت آن را مصادره کند.!
استاندار کهگیلویه وبویراحمد چندین بار به روند کند پروژه انتقاد کرد و طولانی شدن اجرای پروژه را موجب نارضایتی مردم برشمرد.
سال ۹۸ بود که حسین کلانتری عنوان کرد: این محور مشکل اعتبار ندارد و در صورت شتاب بخشی پیمانکار، شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد که البته باز هم موضوع تمدید شد.
حال استاندار، مسولان استانی و شهرستانی وعده افتتاح این جاده ملی را در پایان سال ۹۹ دادند که البته باید دید سرانجام این وعده چه می شود.
پروژه ملی پاتاوه-دهدشت برای اتصال جنوب به شمال کشور است و از این بابت اهمیت زیادی در برون رفت استان به ویژه شهرستان کهگیلویه از بن بست دارد.
---------------------------------------
گزارش از سیده فاطمه خطیبی
نام شما

آدرس ايميل شما

بخشایی
Iran, Islamic Republic of
معلومه چه کسانی پارو کردن و سفارشی پیمان میگرفتن
همه هم شراکتی
خطیبی
Iran, Islamic Republic of
قطعا این پروژه از خدمات شایان اقای موحد است
آذرمهر
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان عزیز عرض سلام دارم موضوع راه دهدشت پاتاوه ، موضوعی تخصصی است و راز و رمز و گره کور آن جای دیگر است اخیرا هم پیرو بازدید وزیر محترم و نمایندگان مردم ، اظهار نظرات نمایندگان قبلی را بدنبال داشت ، قطعا آقایان وزیر و مجموعه وزارت راه و شهرسازی ، پیمانکار محترم ( قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ) نمایندگان فعلی و قبلی ( بزرگواری و هاشمی) بسیار دوست داشتند در دوره نمایندگی خود به نتیجه برسد لکن نشد و چنانچه نماینده فعلی (آقای موحد) هم نتواند رمزگشایی کند این دوران هم تمام خواهد شد و افتتاح نمیشود . پروژه مدیریت میخواهد قدیمیها میگفتند کار را کارفرما انجام می دهد کارفرما باید مدیریت پروژه انجام دهد که نمیدهد! بخوانید که نمیخواهد! حالا در این پروژه کارفرما کیست خودش رمز است آیا مدیریت پروژه را بلد هست یا نه این هم رمز است . مشکل پروژه های عمرانی عمل نکردن به روش مدیریت مسیر بحرانی به اصطلاح سی پی ام critical path method میباشد . هر وقت در دفتر فنی پروژه وارد شدید و چارتی از روش مسیر بحرانی دیدید، آن وقت امیدوار شوید ، بگذاریم و بگذریم این قضیه سر دراز دارد . با تشکر آذرمهر کارشناس راه اداره کل راه و شهرسازی استان
جلیل
Iran, Islamic Republic of
هنوز جیب ها پر پول نشده، هروقت جیب پیمانکار و مسئولین پر شد پروژه هم افتتاح میشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
منظور از این متن چه بود ؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1