تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۲۵۵۸۰

بهترین فیلم‌های جنگی که تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شوند

۰
بهترین فیلم‌های جنگی که تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شوند
کبنا ؛فیلم‌های جنگی با ترکیب دو زیرژانر تاریخی و اکشن به همان آثاری تبدیل می‌شوند که برای سرگرم‌شدن در یک بعدازظهر کسل‌کننده به آن نیاز دارید. سال ۲۰۲۰ هم فیلم‌های جنگی هیجان‌انگیزی و تاثیرگذاری دارد که تعدادی از آن‌ها همین حالا هم در دسترس هستند.
سینمای اکشن مجموعه گسترده‌ای از فیلم‌های جذاب و هیجان‌انگیز را در بر می‌گیرد که بخشی از آن فیلم‌های جنگی هستند. فیلم‌های جنگی روی طناب باریکی میان دو زیرژانر تاریخی و اکشن حرکت می‌کنند و به همین دلیل ویژگی‌های خیره‌کننده‌ای دارند که هر تماشاگر سینما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. فیلم‌های جنگی هر سال بخش ثابتی از برنامه اکران استودیوهای سینمایی هستند. اگرچه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییرات بسیار بزرگی در سازوکار صنعت سینما ایجاد شده اما هنوز هم فیلم‌های جنگی بی‌نظیری وجود دارد که می‌توانید برای تماشای آن‌ها آماده شوید یا همین حالا به تماشای آن‌ها بنشینید.
در ادامه می‌توانید با تعدادی از بهترین فیلم‌های جنگی که تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شوند، آشنا شوید. لازم به ذکر است که تعدادی از آن‌ها همین حالا هم منتشر شده‌اند.

The Last Full Measure (منتهای حد کمال)

نمره منتقدان: ۵۹ از ۱۰۰
وضعیت انتشار: اکران شده است
این درام جنگی در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۹ در برابر دوربین رفت و در نخستین روزهای سال ۲۰۲۰ میلادی فرصت اکران را پیدا کرد. بنابراین حالا می‌توانید آن را با نهایت کیفیت تماشا کنید. سباستین استن، اد هریس، ویلیام هرت، پیتر فوندا و ساموئل لروی جکسون شناخته‌شده‌ترین بازیگران این فیلم هستند. بنابراین «منتهای حد کمال» به عنوان یک درام جنگی که تمرکزش روی روایت یک داستان کاملا واقعی است چندان هم فیلم بدون ستاره‌ای نیست.
خلاصه داستان: ۳۲ سال پس از کشته‌شدن یک سرباز آمریکایی در جنگ ویتنام گروهی از دوستان او که در منطقه جنگ همراه بودند، تصمیم می‌گیرند برای کسب مدال افتخار ارتش آمریکا برای او تلاش کنند. آن‌ها با یکی از کارمندان پنتاگون که اسکات هافمن نام دارد، ارتباط برقرار می‌کنند. اگرچه اسکات هافمن در ابتدا تحت توجهی به درخواست کهنه‌سربازان آمریکایی ندارد اما در نهایت می‌پذیرد که پرونده را بررسی کند.

Da 5 Bloods (پنج هم‌خون)

نمره منتقدان: ۹۲ از ۱۰۰
وضعیت انتشار: منتشر شده است
اسپایک لی، کارگردان سیاه‌پوست و خلاق آمریکایی، از سال‌ها پیش با خلق فیلم‌های محبوب و تاثیرگذار به یکی از چهره‌های دوست‌داشتنی هالیوود تبدیل شده و جدیدترین فیلم او یعنی «۵ هم‌خون» هم در شرایطی روی سرویس‌های استریم و سرویس‌های پخش آنلاین ویدیو منتشر شد که موضوع آن قرابت معنایی مستقیمی با وضعیت سیاسی اجتماعی این روزهای ایالات متحده دارد. این فیلم با ترکیب رویدادهای رخ‌داده در جنگ ویتنام با مسائل فرهنگی سیاه‌پوستان آمریکایی به یک عنوان به‌یادماندنی و دلنشین تبدیل می‌شود که تماشای آن خالی از لطف نیست. چادویک بوزمن، بازیگر ۴۴ ساله که مدتی پیش به‌دلیل درگیری با سرطان روده بزرگ جان خود را از دست داد هم در این فیلم هنرنمایی کرده است.
خلاصه داستان: چهار سرباز آفریقایی-آمریکایی‌ بازنشسته از دوران جنگ ویتنام به این کشور سفر می‌کنند. آن‌ها هدفش مهمی دارند. باید گنجی که یکی از عزیزترین دوستانشان که حکم رهبر گروهشان را هم داشته پیدا کنند. این گروه امیدوار است نشانه‌هایی از این دوست قدیمی هم پیدا کند.

Greyhound (سگ تازی)

نمره منتقدان: ۷۹ از ۱۰۰
وضعیت انتشار: منتشر شده است
تام هنکس سابقه هنرنمایی در فیلم‌های اکشن مرتبط با جنگ جهانی را دارد و بسیاری از هواداران سینما او را به فیلم «نجات سرباز رایان» به یاد می‌آورند. او در سال ۲۰۲۰ با یک فیلم جنگی دیگر به دنیای سینما بازگشت که می‌تواند یکی از بهترین فیلم‌های جنگی سال هم باشد. تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلم‌نامه «سگ تازی» برعهده تام هنکس بوده و او نقش اول فیلم را هم در اختیار دارد. این فیلم اقتباسی براساس رمان «شپهرد خوب» نوشته سی. اس. فارستر ساخته شده و داستان آن براساس رویدادهای واقعی است.
خلاصه داستان: در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم یک گردان بین‌المللی جنگی که از ۳۷ کشتی نیروهای متفقین تشکیل شده به رهبری کاپیتان ارنست کراوز (با هنرنمایی تام هنکس) هدایت می‌شود. کاپیتان ارنست کراوز که اولین فرمانده یک ناوشکن در ایالات متحده آمریکا است، تصمیم دارد با کمک سایر نیروهای دریایی از شمال اقیانوس اطلس عبور کند اما آن‌ها توسط گروهی از قایق‌های آلمان نازی تحت تعقیب هستند.


Mulan (مولان)

نمره منتقدان: ۷۵ از ۱۰۰
وضعیت انتشار: منتشر شده است
فیلم «مولان» در حقیقت بازسازی لایو اکشن یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های والت دیزنی به همین نام است که از همان ابتدا جنجال بسیاری به همراه داشت. وقتی لیو ییفی، بازیگر نقش مولان در این فیلم، از رفتار پلیس هنگ کنگ با معترضان این کشور حمایت کرد، هواداران فیلم مورد انتظار «مولان» تصمیم به تحریم فیلم گرفتند. اما فیلم «مولان» بدشانس‌تر از این حرف‌ها بود و شیوع ویروس کرونا اکران فیلم به‌ویژه در کشور چین که مهم‌ترین کشور برای اکران بود را تحت تاثیر قرار داد. بنابراین دیزنی تصمیم گرفت این فیلم را در سرویس استریم اختصاصی‌اش یعنی دیزنی پلاس اکران کند اما بلیت گران این اکران آنلاین باز هم با واکنش منفی کاربران مواجه شد. به همین دلیل «مولان» شاید تنها فیلم جنگی سال ۲۰۲۰ باشد که منتقدان بیشتر از تماشاگران آن را دوست دارند.
خلاصه داستان: زمانی که ارتش هان به چین حمله می‌کند، امپراطوری چین دستور می‌دهد تا از هر خانواده یک مرد برای مقابله با دشمن به جنگ فرستاده شود. اما مولان، بزرگ‌ترین دختر یک کهنه سرباز جنگ، تصمیم می‌گیرد تا به جای پدر پیرش راهی جنگ شود.

Top Gun: Maverick (بهترین اسلحه: ماوریک)

نمره منتقدان: هنوز منتشر نشده است
وضعیت انتشار: ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ یا ۳ دی ۹۹
فیلم «بهترین اسلحه» در سال ۱۹۸۶ اکران شد و یکی از متفاوت‌ترین و بهترین فیلم‌های اکشن دهه ۸۰ بود. تام کروز ستاره اصلی این فیلم در شرایطی برای دنباله آن بازگشته که سی و چهار سال از نمایش فیلم نخست گذشته است. شاید جالب باشد بدانید که « بهترین اسلحه: ماوریک» در شرایطی فیلمبرداری شده که تام کروز به تنهایی وظیفه هنرنمایی در سکانس‌های پرواز هواپیما را برعهده گرفته و شخصا وظیفه پرواز با هواپیماهای جنگی را پذیرفته است! این فیلم هم یکی دیگر از عناوین مورد انتظار سال ۲۰۲۰ بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر اکران مواجه شد. تصاویری که از فیلم منتشر شده و همچنین ادعاهای بسیاری از عوامل آن ثابت می‌کند «ماوریک» یک فیلم اکشن معمولی نیست و بسیاری از صحنه‌های آن نفسگیر، واقعی و حیرت‌انگیز هستند.
خلاصه داستان: خلبان یک جنگنده هوایی و دستیارش برای یک ماموریت جدید فراخوانده می‌شوند. این ماموریت دشوار و ترسناک احتمالا یکی از پیچیده‌ترین شرایطی باشد که آن‌ها تجربه کرده‌اند.

News of the World (احوال دنیا)

نمره منتقدان: هنوز منتشر نشده است
وضعیت انتشار: ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ یا ۵ دی ۹۹
پل گرین‌گرس یکی از بهترین کارگردانان این روزهای هالیوود است که هر تماشاگر سینما باید برای تماشای هر فیلم او هیجان‌زده باشد. او در آخرین روزهای سال ۲۰۲۰ با فیلم «احوال دنیا» یک بار دیگر به سینما بازمی‌گردد و این بار یک روایت وسترن-جنگی بی‌نظیر را در برابر تماشاگران هنر هفتم قرار می‌دهد. این فیلم به جنگ‌های داخلی آمریکا و درگیری‌های مرزی می‌پردازد. تام هنکس یکی از بازیگران اصلی فیلم «احوال دنیا» است.
خلاصه داستان: یک مرد اهل تگزاس که همیشه در غرب وحشی در حال سفر است و هیچ جایی برای ماندن ندارد، تصمیم می‌گیرد برای نجات یک دختر ربوده‌شده وارد عمل شود.

 
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1