کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بیعت اصل: روی هم شمشیر نکشید / اصولگرایان گچساران و باشت به وحدت خواهند رسید؟

25 شهريور 1399 ساعت 13:57

لذا امام راحل به فرزندش مرحوم حاج احمد آقا فرمودند؛ «فرزندم احمد، تندروی عاقبت خوبی ندارد.» انتخابات رقابت هست، نه عداوت، درایت هست نه لجاجت، متانت هست نه، فضاحت، بقول محلی هرکس خوش و دستش اشکال از کاندیداها نیست اشکال از تعدادی انگشت شمار متحجر ویا جوان ناپخته و چند منظوره هست.


در حالی که در هفته‌های اخیر چند مصاحبه سید قدرت حسینی حواشی زیادی داشت، وی پس از مصاحبه اولش با خبرنگار کبنانیوز، در مصاحبه تفصیلی دوم خود، اظهاراتش را به شکل دیگری بیان و سعی کرد توجه افکار عمومی را به خود جلب کند. با این حال در روز گذشته، او به همراه لیدر خود «یداله مرادی» با برخی از اقوام گناوه لری  دیدار و گفت و گو کرده است، 6 ماه مانده به انتخابات «سید قدرت حسینی» استارت فعالیت‌های خود را زد.
به گزارش کبنانیوز؛ با این حال برخی از بزرگان اصولگرا به این شکل و شیوه‌ی فعالیت‌های سیدقدرت روی خوشی نشان نداده‌اند، ولی سکوت اختیار کرده‌اند، که این سکوت شاید به خاطر ریش سفیدبودن و سابقه سید قدرت است. اما سرهنگ بیعت اصل گفت و گویی را در اینستاگرام خود منتشر کرده و از اصولگرایان و به خصوص سید قدرت خواسته که صبر پیشه کنند و به نظر می‌آید بیعت اصل این بار نیز به دنبال ایجاد وحدت است. در شرایطی که برخی از کاندیداهای اصولگرا در نبود تاجگردون اینگونه برای دیگران شمشیر تیز کرده‌اند آیا میان آن‌ها وحدت ایجاد خواهد شد؟ یا خیر؟
سرهنگ بیعت اصل بخشی از گفت‌وگوی خود با شخص دیگری را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و نوشته است سرهنگ عزیز اقبال خواص و عامه مردم از کسی هستش که بت شکنی کردند. بزرگوار نیروهای انقلابی فرصت زمان و هالو منجی را به کسی نخواهند داد تا با ساسان‌ها بنشینند و تصمیم بگیرند و معامله گری کثیف کنند.
این را بدانند شدنی نیست و همه چیز را مردم می‌دانند.
سلام برادر خوبم فعلاً روی هم شمشیر نکشید، شک نکن هیچ کس دنبال هالو منجی نخواهد رفت، ما وظیفه داریم به ارامش دعوت کنیم. البته خیلی‌ها با ساسان‌ها نشستند خوردند و خندیدند، وحال سینه چاک جریان‌اند.
وقت جنگ امد تماشاگر شدند.
صلح امد لاله پرپر شدند.
ولی افراد شفاف صادق، زلال و ثابت قدم هم فراوان بودند و هستند که اکنون مردودین دیروز اجازه نفس کشیدن به آنها نمی‌دهند، و یا تاریخ مصرف گذشتگان رائی اذهان کاندیداها را مخدوش می‌کنند
لذا امام راحل به فرزندش مرحوم حاج احمد آقا فرمودند؛ «فرزندم احمد، تندروی عاقبت خوبی ندارد.»
انتخابات رقابت هست، نه عداوت، درایت هست نه لجاجت، متانت هست نه، فضاحت، بقول محلی هرکس خوش و دستش اشکال از کاندیداها نیست اشکال از تعدادی انگشت شمار متحجر ویا جوان ناپخته و چند منظوره هست.


کد مطلب: 425570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425570/بیعت-اصل-روی-هم-شمشیر-نکشید-اصولگرایان-گچساران-باشت-وحدت-خواهند-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1