کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هیات داوران جشنواره نمایشنامه نویسی《بلادشاپور》معرفی شدند

25 شهريور 1399 ساعت 0:58

کاظمی جو،دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی، گفت: داوری نمایشنامه‌های جشنواره نمایشنامه‌نویسی را امیرحسین نوروزی، محمدحسن شریعتی و ثارالله آذریتون از نمایشنامه‌نویسان و تحصیل کردگان تیاتر استان و کشور می باشند برعهده دارند.


امیرحسین نوروزی، محمد حسن شریعتی و ثارالله آذریتون به عنوان اعضای هیات داوران نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی استانی «بلاد شاپور» معرفی شدند.
سید ایرج کاظمی دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی، گفت: داوری نمایشنامه‌های جشنواره نمایشنامه‌نویسی را امیرحسین نوروزی، محمدحسن شریعتی و ثارالله آذریتون از نمایشنامه‌نویسان و تحصیل کردگان تیاتر استان و کشور می باشند بر عهده دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ادامه داد: پس از انتشار فراخوان نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «بلاد شاپور» در گستره استانی در نیمه اول تیرماه  ۱۳۹۹، تاکنون بیش از چهل اثر از نویسندگان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
نخستین جشنواره استانی نمایشنامه‌نویسی «بلاد شاپور» را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و شهرستان کهگیلویه برگزار می‌کند.


کد مطلب: 425553

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425553/هیات-داوران-جشنواره-نمایشنامه-نویسی-بلادشاپور-معرفی-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1