تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۲۵۵۱۸
کبنا گزارش می دهد

مشکل اینترنت روستاهای مال ملا و قیامِ《لنده》رفع شد

۳
۱
مشکل اینترنت روستاهای مال ملا و قیامِ《لنده》رفع شد
کبنا ؛در حاشیه یکی از سفرهای هفته دولت،نماینده شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده به همراه معاون اقتصادی استاندار به روستای قیام سفر کردند تا کلنگ اورژانس بین راهی لنده به روستای قیام را بر زمین زنند.
بعد از پایان کلنگ زنی،یکی از اهالی روستا در حضور مردم و نماینده انها با اشاره به مشکلات روستا،گفت:نبود اینترنت پرسرعت تلفن همراه که یکی از دغدغه های بسیار مهم نسل جوان و دانش آموزان در شرایط موجود کرونا است از مشکلات عدیده این مردم است.
مردم قیام هم با تاکید بر اینکه چندی پیش، تیمی از آموزش و پرورش برای اتصال کامپیوترهای مدرسه امده بودند که با تست هر دو نوع سیم کارت ایرانسل و همراه اول اعلام کردند که متاسفانه اتصال در این منطقه امکان پذیر نیست، و متاسفانه دانش آموزان ما مشکلی بزرگی را دارند.
نماینده کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه  پیگیری و پایان این امر در آینده بسیار نزدیک است ،تماس تلفنی هم با مدیرکل مخابرات استان  برقرار کرد و از وی قول برقراری اینترنت همراه اول را در این مناطق گرفت.
به گزارش کبنا،در حال حاضر امیری مدیرکل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روستای های قیام، مال ملا و چهار راه آل طیب به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول وصل شدند.
مدیرکل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری های سید محمد موحد نماینده محترم کهگیلویه بزرگ در کمترین زمان ممکن تیمهای تخصصی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد وارد عمل شدند و با ارتقاء ایستگاه دژکوه و ایجاد سایت یک بی تی اس روستای قیام مال ملا و چهار راه آل طیب به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شدند.
امیری با تأکید بر این که تلاش خود را می‌کنیم تا مردم استان را به اینترنت پایدار و پر سرعت برسانیم گفت: از همه مسئولین و نمایندگان استان استاندار محترم مدیران محترم وزارتخانه و همه عزیزانی که می توانند ما را یاری کنند تقاضای همکاری و همراهی داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مشکل اینترنت اون روستاهای دور دست حل شد ولی درمرکز استان ، در بلوار های ارم و استاندارد هنوز با سرعت پایین اینترنت مواجه ایم..
دست مسئولان درد نکند..
Iran, Islamic Republic of
مال استریت چه خبر؟؟
Iran, Islamic Republic of
خوش بحاالتو..
ما در مرکز استان اینترنت 4G اما سرعت لاک پشت😂😂
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1