تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۲۵۵۱۳
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد مطرح کرد:

برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

۰
برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگاران  با اشاره به اینکه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) امسال به صورت مجازی و در طول دو هفته در حال برگزاری است، اظهار کرد: این همایش در استان هرمزگان و با شعار امام سجاد (ع) اسوه معنویت، عقلانیت و مقاومت برگزار می شود.
 مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست‌ ها، پنل‌ های گفت‌ و گو، دوره‌ های آموزشی ویژه طلاب، دانشجویان، فرهیختگان و فرهنگیان، نشست‌ های پرسش و پاسخ و ... بخشی از برنامه‌ ها است.
 وی ادامه داد: این برنامه در برخی از استان‌ ها نیز اجرا می شود تا برنامه‌ های ترویج سیره امام سجاد (ع) در نقاط مختلف گسترش یابد.
 دولت آبادی یادآور شد: در قالب سلسله نشست های این کنگره بین المللی فردا، ۲۳ شهریور ارتباط مجازی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با میهمانان و مسئولان برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) برقرار می شود.
 مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله «سید شرف الدین ملک حسینی»، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، «حسین کلانتری»، استاندار استان و «ستار هدایت خواه»، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و فعال فرهنگی در این ارتباط مجازی حضور خواهند داشت.
 وی از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خواست فردا یکشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۲ از طریق درگاه مجازی به آدرس Instagram.com/shabestan_masjed به عنوان میهمان حضور داشته باشند؛ ضمن اینکه درگاه یاد شده از ساعت ١٠:٣٠ فردا قابليت حضور مدیران کانونی به عنوان میهمان را دارد.
 گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از ۹ سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، همزمان با سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد (ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می‌ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1