کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

22 شهريور 1399 ساعت 19:28

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ابتلای حدود ۷ هزار نفر به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حدود ۷ هزار نفر از ساکنان استان تاکنون به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند که بیشتر مبتلایان به ترتیب در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بوده‌اند.
 پرویز یزدان پناه اضافه کرد: شمار قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۷ نفر رسیده که بیشترین تعداد فوتی در شهرستان بویراحمد با ۳۶ نفر فوتی، گچساران ۳۰ نفر، کهگیلویه ۱۶ نفر و دنا یک مورد فوتی بوده است.
 وی افزود: از ابتدای زمان شیوع کرونا در استان ۷۶ هزار نفر به مراکز درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده‌اند و به طور میانگین روزانه ۵۰۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.
نمره قبولی یزدان پناه و علوم پزشکی استان
دکتر یزدان پناه بیان کرد: در مدت مذکور ۵ هزار و ۱۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده و تاکنون ۴ هزار و ۷۴۰ نفر ترخیص شده‌اند.
یزدان پناه ادامه داد: هم اینک ۲۷۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۸ بیمار کرونایی قطعی و ۲۲ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان کرونایی تا امروز در استان ۵ هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای زمان شیوع کرونا تا امروز ۳۰ هزار و ۵۰۰ نمونه در استان گرفته شده و شاخص نمونه گیری در کشور ۱۱.۳ درصد و در استان ۲۳.۲ درصد بوده است.
میانگین سنی مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۴۱ سال بوده است.
 


کد مطلب: 425479

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425479/آخرین-وضعیت-مبتلایان-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1