کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه سراسر کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

رسانه‌های دولت سنگ جو بایدن را به سینه می‌زنند / کارهای لنده معطل مدیران کم‌کار

21 شهريور 1399 ساعت 16:38

خطبه‌های نماز جمعه در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اجرای عدالت آموزشی، انتخابات امریکا، کم کاری مدیران و... مسائلی بود که در این خطبه‌ها مطرح شدند.


 خطبه‌های نماز جمعه در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اجرای عدالت آموزشی، انتخابات امریکا، کم کاری مدیران و... مسائلی بود که در این خطبه‌ها مطرح شدند.

ضرورت اجرای عدالت آموزشی در مدارس استان
 
اجرای عدالت آموزشی و تأمین زیر ساخت‌های آموزش مجازی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.
امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای آموزشی مجازی از طریق گوشی‌های همراه افزود: دو موضوع عدالت آموزشی و نظارت خانواده‌ها بایستی در خصوص فضای آموزشی مجازی مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به کمبود امکانات آموزش مجازی در دیشموک، افزود: نیاز هست تا آموزش و پرورش در روستاهای بخش دیشموک عدالت آموزشی را فراهم.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به دل بستن عده‌ای در کشور به فاسدترین انتخابات ریاست جمهوری جهان گفت: گروهی در داخل کشور ما هستند که دل به انتخابات آمریکا بستند.
وی افزود: همه این را بدانند که آمریکایی با هر طیف و جناحی دشمن ملت ایران بوده و مخالف نفوذ منطقه‌ای ایران هستند.
راوند ادامه داد: راه پیشرفت ما مبارزه با فساد و تکیه به داخل باشد تا مشکلات اقتصادی با تکیه بر جوانان و مردم انقلابی ایران برطرف شود.
 امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اهانت مجدد نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) گفت: این اهانت‌های مکرر اهدافی برای مقابله با پیروزی‌های مسلمانان و مقاومت اسلامی در کشورهایی همچون سوریه ولبنان است.
وی افزود: دشمن به این نتیجه رسید که پیروان پیامبر (ص) شکست نمی‌خورند و مردمی همچون یمن با دست خالی مقابل ظلم و استکبار می‌ایستند.
 
اساس و چهارچوب آمریکا مبارزه با ملت ایران است
امام جمعه باشت گفت: توهین روزنامه فرانسوی به وجود نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و قرآن کریم تازگی ندارد و هرچه توانسته‌اند جسارت و اهانت به اسلام، بزرگان دین و در رأس همه وجود نازنین پیغمبرکرده اند که آن رامحکوم می‌کنیم.
حجت الاسلام عبودی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان افزود: مردم می‌خواهند مسئولان به میانشان رفته و ناظر مشکلات آن‌ها باشند.
 امام جمعه باشت با بیان اینکه دولت و بعضی رسانه‌های حامی دولت کشور را رها کرده‌اند و دل بسته‌اند به انتخابات آمریکا وبعضی از روزنامه‌های دولت ستاد انتخاباتی جوبایدن شده‌اند، اضافه کرد: بدانید هیچ حزب و هیچ فردی برای ما فرق نمی‌کند و اساس و چهارچوب آمریکا مبارزه با ملت ایران است، بدانید برجام یک قبر بدون مرده است.
خطیب جمعه باشت درمورد بازگشایی مدارس گفت: در این اوضاع و احوال باید معقولانه تصمیم گرفت، و دولت باید زیر ساخت‌های آموزش مجازی را برای دانش آموزان فراهم کند.
 
عدم همکاری مدیران کل با بنیاد مستضعفان باعث معطل ماندن خدمات شده است
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرلنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیوند دهنده با امام زمان (عج) باشد.
امام جمعه لنده گفت: اتفاقی مهم در جهان اسلام افتاد که توهین نشریه فرانسوی به پیامبراکرم (ص) نمونه از بی شرمی و جسارتی است که با حمایت فرانسوی‌ها شکل گرفت که در غرب نیز به بهانه آزادی بیان سکوت کردند که این حرکت زشت را محکوم می‌کنیم.
 
وی اضافه کرد: برنامه ریزی آمریکایی‌ها در برابر ایران که دنبال تمدید تحریم‌ها هستند که اروپایی‌ها می‌خواهد با یک دست برجام را بگیرند و با دست دیگر می‌خواهند تحریم تسلیحاتی را داشته باشند.
امام جمعه لنده افزود: برخی از افراد در داخل کشور به دنبال عادی سازی روابط با آمریکا هستند که باید خوب بدانند که هیچ تفاوتی بین این دولت و دولت بعد نیست ولذا باید این افرادی که در خواب هستند از اتفاقات گذشته درس عبرت بگیرند.
 
وی گفت: بنا بود با عنایت به حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان کارهای خوبی در حوزه زیرساختی انجام شود و جلسات مهمی مدیران کل داشتند، ولی عدم همکاری مدیران کل با بنیاد باعث معطل ماندن خدمات شده است و جدیت لازم در کار وجود نداشته است.
 


کد مطلب: 425434

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425434/رسانه-های-دولت-سنگ-جو-بایدن-سینه-می-زنند-کارهای-لنده-معطل-مدیران-کم-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1