تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۲۵۴۳۳
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت:

چه بایدن چه ترامپ، نقشه دشمن تغییر نخواهد کرد

۰
چه بایدن چه ترامپ، نقشه دشمن تغییر نخواهد کرد
کبنا ؛نقشه راه دشمن در نتیجه انتخابات آمریکا تغییر نمی‌کند
امام جمعه دهدشت گفت: در انتخابات فاسد آمریکا چه بایدن بیاید چه ترامپ بماند نقشه راه دشمن تغییر نخواهد کرد دشمن دشمن است بازیگران متفاوت می‌شوند.
 
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز ( جمعه 21 شهریور ماه 99) در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا که باید نسبت به رعایت آن اهتمام ورزید و از آن حذر داشت استفاده از مال حرام است.
امام جمعه دهدشت رعایت اصوب مراقبتی در شرایط کرونا را نهی از منکر دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم از خود و جامعه حفاظت کنیم ناقل ویروس نباشیم.
وی در ادامه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و آموزش مجازی تصریح کرد: انتظار می‌رود مسؤولان و والدین نسبت ب آموزش دانش‌اموزان حساسیت داشته باشند زیر ساخت‌های بومی سالم و امن برای گسترش فضای مجازی در کشور فراهم شود.
وحدانی‌فر حذف عناوین قرانی از کتب درسی را متذکر شد و گفت: برخی به بهانه همراهی با جامعه جهانی همچنان سند ۲۰۳۰ را اجرا می‌کنند جامعه هوشیار این‌ها را می‌بیند این کار عامدانه است وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.
خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه در شرایط فعلی بار مسؤولیت علمی و تربیتی دانش آموزان بر عهده والدین است، افزود: خانواده‌ها نسبت به مدیریت فرزندان و فضای مجازی دقت کنند سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به توهین یک نشریه فرانسوی به رسول اکرم (ص) تصریح کرد: بار دیگر کینه توزان و کوته بینان لیبرال دموکراسی غربی اهانت سنگین و نابخشودنی در قالب کاریکاتور توهین‌آمیز به بهانه آزادی بیان داشتند.
وی اضافه کرد: اگر چه دنیای به اصلاح متمدن اروپایی ضد امریکایی با راه انداختن فتنه‌های داعش و طالبان سعی داشتند چهره اسلام را خشن به نمایش بگذارند دست‌های آلوده‌شان آغشته به خون مسلمانان شد.
وحدانی‌فر گفت: از طرف دیگر وقتی نفوذ اسلام عزیز را می‌بینند دست به چنین کارهایی می‌زنند، در کدام ادیان توهین به ادیان و پیامبران مؤلفه برای آزادی بیان مطرح شده است؟
خطیب نماز جمعه دهدشت تأکید کرد: این را بدانند توهین به پیامبر اعظم توهین به همه ادیان و همه پیامبران است فرانسه بداند دنیای اسلام در مقابل این توهین سکوت نخواهد کرد اگر عذرخواهی نکند پاسخ‌های کوبنده دریافت خواهند کرد.
وحدانی‌فر ادامه داد: عده‌ای به بهانه آزادی بیان جاهلیتی رقم زدند که در قرون وسطی هم وجود نداشت.
وی با بیان اینکه به بهترین انسان روی زمین توهین کردند ما سکوت نخواهیم کرد، افزود: کسانی که داعیه آزادی بیان دارند اجازه سؤال درباره هولوکاست نمی‌دهند ولی به اسلام که می‌رسد اجازه می‌دهند و خفه می‌شوند بدانند با این کارها اسلام پیشرفت خواهد کرد، توهین شما به پیامبر نابخشودنی و بهانه‌ای می‌شود برای تبلیغ دین اسلام اماده باشیم.
امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش انتخابات آمریکا را یادآور شد و گفت: برخی به فاسدترین انتخابات دل می‌بندند صاحب نظران این انتخابات را با ترین‌هایی از قبیل «عجیب‌ترین، سرنوشت سازترین و...» تعبیر می‌کنند و ترامپ انتخابات آینده را فاسدترین انتخابات تاریخ امریکا می‌داند.
وحدانی‌فر با بیان اینکه آقای ترامپ معتقد است دموکراتها تقلب را کلید زدند، اضافه کرد: چه کلیدواژه آشنایی!
وی تصریح کرد: چه بایدن بیاید چه ترامپ بماند نقشه راه دشمن تغییر نخواهد کرد دشمن دشمن است بازیگران متفاوت می‌شوند، برجام یک باید به دو سه و چهار گره بخورد.
وحدانی‌فر با بیان اینکه انتخابات آمریکا دردی برای جامعه ما دوا نخواهد کرد، گفت: برجام مرد ترامپ فاتحه‌اش را خواند برجام سایه هم ندارد؛ میوه‌اش به کنار.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1