کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

پاسخی به مطلب «بزرگواری» پیرامون «موحد»

21 شهريور 1399 ساعت 2:38

برادرانه دست شما را می‌بوسم وخواهش می‌کنم از مشورت با دنیا طلبان و تشنگان قدرت بپرهیزید و قبل از فرونشستن خشمتان مطلبی منتشر نفرمایید خواه مخاطب من باشم یا آل سعود لعین وکمی هم در آداب تحریر و قوائد زبان فارسی واملاء درست کلمات بکوشید چراکه متنی دراین اندازه ضعیف و پر از غلط دستوری و املائی شایسته امضای گرانقدر شما نیست.


بعد از اظهارات حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در باره صحبت‌های سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، میر آرش تقوی در یادداشتی به مطالب بزرگواری پاسخی داد و نوشت:
 
«امام صادق علیه السلام: الْمُؤْمِنُ إِذَا غَضِبَ لَمْ یخْرِجْهُ غَضَبُهُ مِنْ حَقٍّ وَ إِذَا رَضِی لَمْ یدْخِلْهُ رِضَاهُ فِی بَاطِلٍ وَ الَّذِی إِذَا قَدَرَ لَمْ یأْخُذْ أَکثَرَ مِمَّا لَهُ.
مؤمن چون خشمگین شود، خشمش او را از حق بیرون نبرد و چون خشنود شود، خشنودیش او را به باطل نکشاند و چون قدرت یابد بیش از حقّ خود نگیرد.
بحارالأنوار (ط-بیروت) ج 75، ص 209، ح 85»
 
حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای بزرگواری سلام علیکم
در جواب خشم نامه‌ی سرشار از توهین شما انصافاً لازم است چند نکته را جهت تنویر افکار مردم شهید پرور و ولایت مدار کهگیلویه بزرگ تبیین نمایم که به ترتیب عرض می‌کنم؛
۱_فرمودید انگیزه انتشارخشم نامه‌ی مبارکتان این است که موحد ملبس به لباس پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) است به همین انگیزه تذکرمیدهم که حفظ حرمت لباس مقدس روحانیت قبل از همه برعهده خود روحانیت معظم است (به قول معروف احترام امامزاده را اول باید متولی حفظ کند) واگر یک بار دیگر در آرامش مطلب مورد نظر را مطالعه کنید انصاف خواهید داد که نه لحن مطلب ونه مفاد آن شایسته کسی که ملبس به لباس روحانیت است، نیست. خواه خطاب کننده باشد و خواه مورد خطاب! اینگونه ادبیات عامیانه وچاله میدانی مربوط به طبقه عوام است ونه طلاب علوم که وظیفه تفسیرآیات وحی ورفع شبهات مردم رابرعهده دارند ازطرفی اکنون که خشمتان اندکی فرو نشست بامن هم عقیده هستید که تأثیر انتشار اینگونه مطالب ازجانب یک روحانی، رزمنده، جانباز، خانواده شهید و استاد دانشگاه که از قضا دو دوره نمایندگی مردم را هم برعهده داشت در فضای مجازی چقدر مخرب خواهدبود وراه را برای توهین به روحانیت معظم و سوء استفاده دشمنان هموار خواهد کرد؟
۲- لازم نیست حتماً کسی طلبه علوم دینی باشد ولمعتین را از حفظ بخواند تا لزوم طی طریق بر صراط حق و انصاف را درک کند.
هرکس بعد ازنماز حوصله کند و پای منبر روحانی محل کسب فیض نماید برلزوم حفظ اخلاق و حرمت دیگران و رعایت حق الناس واقف می‌شود من از شما متعجبم که چرا...
۳- امکان دارد توضیح دهید ازجامعه انتظار دارید هتک حرمت سیدی ریش سفید، ملبس به لباس پیامبر (ص) وبه تمسخرگرفتن نماینده مردم وتنزل دادنشان کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در حد یک دکه و زدن تهمت ضدانقلاب بودن به کسی که تمام عمرش راصرف خدمت به نظام مقدس اسلامی ومردم کرده است را چطور تفسیر کنند که شما محق باشید ونه هتاک، مفتری وظالم؟
آیا شما که ادعای انقلابی بودن دارید احیاناً نشنیدید که معمارکبیرانقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند:
«مجلس در رأس امور است.»
 ۴_آیا می‌شود بفرمایید بدهکاری نظام اسلامی ومردم کهگیلویه به شما چیست که هروقت درحاشیه قرارمیگیرید با بهانه قراردادن موضوعی فرضی وواهی اینگونه افکارعمومی را مشوش کرده ووجدان جامعه را جریحه دار می‌کنید تا درتیتر خبرگذاری ها قراربگیرید؟ اگرپس از انقلاب هرچه خدمات درکهگیلویه ارائه شده شاهکارشما یاموحد وسردارهاشمی است تکلیف نظام اسلامی چیست؟
دولت‌ها چکاره بودند؟
شما که ادعای انقلابی بودن دارید حتی به مقام معظم رهبری هم رحم نکردید ودرمیان فرمایشات وتوضیح وتفسیر شاهکارهای جاودانه جنابتان اشاره‌ای هم نفرمودید که این اتوبان‌ها، سدها، مراکزدرمانی، مدارس و....... از برکات سفرمعظم له به شهرستان است وبرسرتصاحب افتخار خدمات نظام اینگونه عنان اختیاروزبان به دست خشم سپردید وچشم بر حرمت همه چیز وهمه کس بستید
شما کتابچه وظایف واختیارات نماینده را مطالعه فرمودید؟
حضرت حجه الاسلام ازموحد پرسیدید نتیجه ۲۰ سال نمایندگی شما چیست؟
هرچند مطمئنم موحد چنین ادعایی ندارد اما باید عرض کنم هرچه درکهگیلویه می‌بینید (حتی راهیابی شخص شمابه مجلس شورای اسلامی) نتیجه زحمات موحد در سایه نظام مقدس اسلامی است مگر فراموش کرده‌اید پیش از انقلاب ما مردم چهارشهرستان کهگیلویه عشایر کوچرو بودیم و زیرسایه‌ی نظام اسلامی با تلاش موحد وسایرکارگزاران نظام از ییلاق وقشلاق عشایر چهار شهرستان ساخته شد؟
ه - هرکس از احوال کهگیلویه بزرگ خبردارباشد ویادرکهگیلویه فعالیت سیاسی کرده باشد وکمی هم انصاف بدهد شهادت خواهد داد که شما راهیابی به مجلس را مدیون موحد هستید ومن این گونه رفتارها راناشی از فشارروانی میدانم که این احساس دین وبه حاشیه رفتن برشما تحمیل می‌کند وگرنه حقیر شخصاً شمارا سیدی بی غل وغش ومتعبد میدانم خداشاهد است بعدازخواندن مطلب شما که‌ای کاش منتشر نمی‌شد ناخودآگاه این حدیث شریف در ذهنم تدائی شد
کثْرَةُ الدَّینِ تُصَیرُ الصّادِقَ کاذِبا وَ المُنْجِزَ مُخْلِفا؛
دیون بسیار، راستگو را دروغگو و خوش قول را بدقول می‌گرداند.
برادرانه دست شما را می‌بوسم وخواهش می‌کنم از مشورت با دنیا طلبان و تشنگان قدرت بپرهیزید و قبل از فرونشستن خشمتان مطلبی منتشر نفرمایید خواه مخاطب من باشم یا آل سعود لعین وکمی هم در آداب تحریر و قوائد زبان فارسی واملاء درست کلمات بکوشید چراکه متنی دراین اندازه ضعیف و پر از غلط دستوری و املائی شایسته امضای گرانقدر شما نیست.
خداوند همه‌ی ما را هدایت کند تا قدم و قلم را جزء برای رضای خدا برنداریم و سایه نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری را بر مرز  وبوم ایران بزرگ مستدام دارد.
ان شاء الله
میرآرش تقوی
 


کد مطلب: 425423

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425423/پاسخی-مطلب-بزرگواری-پیرامون-موحد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1