کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد

جزئیات بیشتر در باره دستگیری باند فساد و ابتذال در کهگیلویه و بویراحمد

21 شهريور 1399 ساعت 0:55

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: مجرمین سایبری تصورش را هم نمی‌کردند که در مخفی‌ترین فضای مجازی در تور اطلاعاتی هستند.


 درپی دستگیری باندهای مروج فساد و فرهنگ ابتذال غربی بدست قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی استان، که فرهنگ پاک و عامیانه‌ی ایلی و عشیره‌ای استان را هدف قرار داده و با تهیه کلیپ‌های منحط و پخش در فضای های مجازی، دکتر حسن نگین تاجی در مصاحبه‌ای شرکت و مراتب قدردانی خود را از نیروهای دلسوز و زحمتکش در اداره‌ی اطلاعات و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، ابراز داشت.
 
نگین تاجی، رئیس کل دادگستری استان در حاشیه دستگیری مروجین فساد در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کهگیلویه و بویراحمد، به باندهای تهیه کننده‌ی این فیلم‌ها هشدار داد و اظهار کرد: بازی کردن با عقاید مذهبی امت حزب الله و ترویج فساد و ابتذال یکی از خطوط قرمز اساسی دستگاه قضایی است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425420-2.jpg

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری چندین باند ترویج فساد و ابتذال در فضای مجازی استان، درخصوص دستگیری این افراد، گفت: مدت‌ها بود گزارشات مردمی و نارضایتی‌های عمومی از این اقدامات زشت و ناپسند که نه تنها هویت ایرانی و اسلامی مردم ما را هدف قرار داده، بلکه موجب نارضایتی طوایف و ایلات و اقوام استان کهگیلویه و بویراحمد، از تحت شعاع قرار دادن فرهنگ اصیل آن‌ها، و ترویج بی بند و باری و فساد در لباس بومی محلی این استان شده بود، به دستگاه قضایی ارجاع می‌شد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دریافت گزارشات مردمی در این رابطه در جلساتی که با مجموعه مقتدر و تلاشگر اداره کل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضرورت برخورد و ضربه‌ی اساسی به این باندها مد نظر قرار گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه مجرمین فضای سایبری در مخفی‌ترین فضای مجازی در تور اطلاعاتی هستند، بیان داشت: پس از یک سلسله اقدامات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان با همراهی مقامات قضایی به ویژه دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان، پس از رصد، شناسایی و دستگیری این افراد، پرونده آنها به قاضی ویژه ارجاع و وفق موازین قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

انهدام باندهای فساد و ابتذال کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام ( + عکس )

 نگین تاجی با اشاره به این نکته که هیچکدام از این مجرمین تصور نمی‌کردند که در تور اطلاعاتی و نظارت قضایی کشور قرار دارند، افزود: بارها به آن‌ها تذکراتی داده شده بود، اما با اطمینان کامل از اینکه، امکان شناسایی و دستگیری آنها وجود ندارد، کماکان به فعالیت‌های مجرمانه‌ی خود، که تهیه عکس‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌های مبتذل و حاوی برهنگی و ترویج سبک فرهنگ منحط غربی در استان و در بین جوانان بوده، ادامه می‌دادند که سبب برخورد با آنها گردید.


کد مطلب: 425420

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425420/جزئیات-بیشتر-باره-دستگیری-باند-فساد-ابتذال-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1