تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۲۵۳۷۸
رسانه‌ها خبر می‌دهند

توضیحات دادستان در باره تیراندازی در پارک جنگلی یاسوج

۲۰
۳
توضیحات دادستان در باره تیراندازی در پارک جنگلی یاسوج
کبنا ؛حدود ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه در پی درگیری در پارک جنگلی یاسوج بین چند جوان، یکی از آنان به ضرب گلوله به شدت مجروح و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.
به گزارش کبنا، به گفته بستگان و افراد مطلع، حال فرد مضروب وخیم اعلام شد و وی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.
ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در باره این حادثه، اظهار داشت: بامداد چهارشنبه درگیری در پارک جنگلی در پی اختلافات شخصی رخ داد که در حین درگیری مسلحانه یکی از افراد حاضر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، ظرف کمتر از بیست و چهار در این خصوص ۶ نفر بازداشت شدند و همکاران ما هم اکنون در حال انجام تحقیقات هستند که به محض دستیابی به نتیجه قطعی، به اطلاع رسانده می‌شود.
وی تصریح کرد تاکنون فرد ضارب شناسایی نشده است و دستگاه قضایی با اقتدار و جدیت موضوع را بررسی و با متهمین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این اقدامات را خط قرمز امنیت و دستگاه قضایی دانست و گفت. مردم عزیز خواهند دید دستگاه قضایی با عوامل درگیریها به شدت برخورد خواهدکرد.
ملک حسینی افزود: این اتفاق در نیمه‌های شب و در دوردست‌ترین نقطه شهری یعنی پارک جنگلی یاسوج رخ داده است لذا اگرچه اقدامی زشت و هنجارشکنانه بوده اما این خود نشانه‌ای از تأثیر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان و به ویژه مرکز استان بوده که مجرمین فضای شهری را برای اقدام هنجارشکنانه خود ناامن احساس کرده اقدامات جرمانه خود را به کوه و بیابان منتقل کرده‌اند.
ایشان اشاره کرد: از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که چند مرحله را باحضور دلسوزانه و مقتدرانه پلیس پشت سر گذاشته دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شده است.، از جمله انها می‌توان به توقیف بیش از ۳۰۰ خودرو هنجار شکنان و بازداشت بیش از ۵۰ نفر از افراد سابقه دار و مخل نظم که قریب به ۳۰ نفر از آنها هنوز در بازداشت هستند و پلمپ حداقل ۴۰ مرکز تجمع و ارتکاب جرم انها اشاره کرد.
ملک حسینی افزود: قطعاً دستگاه قضایی در خصوص این مجرمین آراء محکومیت قاطع و جامع به همراه مجازات‌های تکمیلی مانند تبعید یا اقامت اجباری اتخاذ خواهد کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این درگیری ۲ نفر مجروح شده‌اند که با شکایت شاکیان و اختصاص بازپرس ویژه، شکایت شاکی خصوصی نیز در کنار جنبه عمومی به شدت و قوت از سوی دستگاه قضایی و مرجع انتظامی پیگیری خواهد شد.

دادستان یاسوج: رسانه‌ها اصل صداقت در خبر را خدشه‌دار نکنند
ملک حسینی دادستان یاسوج

وی تضریح کرد: ۶ نفر از منازعین تاکنون دستگیر شده و سایر افراد نیز در اسرع وقت شناسایی و دستگیر خواهند شد.
دادستان مرکز استان در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از خانواده‌ها نظارت کافی بر اعمال فرزندان خود و افرادی که با آنها مرتبط هستند، ندارند و همین امر باعث حضور جوانان و نوجوانان در محیط‌های مجرمانه می‌شود به نحوی که آثار مخرب آن علاوه بر خود فرد متوجه جامعه نیز می‌شود. فلذا لازم و ضروری است کنترل لازم از خانواده‌ها شروع شود که کمتر منتهی به برخورد قضایی گردد. ایشان همچنین خاطر نشان کرد خبرهای خوبی از مرحله چهارم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
 عده‌ای از مردم که در محوطه بیمارستان شهید بهشتی تجمع کرده بودند خواستار برخورد قاطع با هنجارشکنان و اشرار شدند.
سایت بشارنیوز نیز نوشت: «خانواده فرد مضروب با ابراز نگرانی و درخواست ورود قاطع مراجع قضایی و نیروی انتظامی و تسریع در شناسایی و برخورد با فرد ضارب شدند و خود را تابع قانون دانسته و گفته‌اند به تصمیم مراجع قضایی احترام می‌گذاریم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
۵نفر رفتند برای شهادت گرفتندشون متهم همچنان در اینستاگرام وواتساپ داره غرش شیر وضعیت میگذاره
Iran, Islamic Republic of
😂😂
Iran, Islamic Republic of
کیه
Iran, Islamic Republic of
هیچ نظمی توی شهر یاسوج نیست موقعی فرمانده انتظامی استان بسیار داره ضعیف عمل میکنه ..
بنیاما
Iran, Islamic Republic of
از وقتی انصاری شد فرمانده نیروی انتظامی و همچنین از زمانی که آقای مزارعی از استان رفت
لاله
United States
و بهشغل شریفشان بر میگردن
Iran, Islamic Republic of
مودب باش لطفا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیران این شهر داره بیداد میکنه یه امنیت و ارامشی حداقل داشتیم که یه مدتی کلا ارامش هم از این شهر رفته
احمد
Iran, Islamic Republic of
این شهر فسقلی شده تگزاس
صادق
Iran, Islamic Republic of
/ وضعیت نظم و امنیت شهری افت کرده
مدیریت داره و نه طرح و برنامه برای نیروهای تحت امرش... ضعیفه باید از استان بره و جاشو عوض کنه
م.م
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درسته پارک جنگلی شمالا دورترین نقطه است با مسافت یک کیلومتر از ورودی تا مرکز شهر و جای خوشحالی دارد .
علی
United Arab Emirates
فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد خیلی عملکرد دارد، یکی از این ضعفها در مورد خودروهای قاچاقچیانی است که شب و روز در محور مواصلاتی این استان اقدام به قاچاق کالا و مواد میکنند بدون از اینکه با اینان برخورد جدی شود این افراد که به خودروهای شوطی معروف هستند، جان و مال مردم را در محورهای مواصلاتی این استان به خطر انداخته اند، وهروز شاهد تصادفاتی هستند مردم در این استان رخ میدهد، هیچ مقامی و مسئولی جوابگو نیست. در نیمه های شب خودروهای شوطی جاده را به سمت سمیرم و اصفهان یکطرفه قرق میکنند، و کلی به مردم آسیب و ایجاد رعب و وحشت میکنند. آقای دادستان، آقای فرمانده انتظامی آیا میدانید خودروهای شوطی چه بلایی سر مردم و خانواده هایشان آورده، سری به پارکینگهای خودرو و دادسرا بزنید ببینید خودروهای شوطی چه بلایی سر مردم آورده اند.
Iran, Islamic Republic of
// که تا الان دیدم همین /هست .همش به فکر اینه که یکی از همشهریان یا هم ولایتی هایش را یه جایی بکار بگیره در حالی که نیروهای زبده به حاشیه رفتن
Iran, Islamic Republic of
استان ما هیچ گونه اهمیتی ندارد اقای ملک حسینی حداقل شما دست به کار بشید نزارید جوانان شهر را ناامن کنندبا این جور جوانان باجدیت برخورد کنید وانان را مجازات کنید تورا خدا با قید ضمانت نزارید ازاد بشن تا برا بقیه جوانان درس عبرت بشه پ
Iran, Islamic Republic of
// وقتی زنگ میزنی عمدا به خاطره دارند میگذاره دعوا تمام یشه بعد از یک ساعت تازه در محل دعوا حاضر میشه
به خدا این اصلا اون حقوقی که میگیرند حقشان نیست
Iran, Islamic Republic of
از نظر فرهنگ و جایگاه یاسوج ضعیف است
Iran, Islamic Republic of
شما فکر میکنید علت چیست؟سال ۷۰تا الان بویراحمد و یاسوج اشغال دونی شده برادر .باید الان هم فرهنگ در یاسوج ضعیفه.هرچی ادم وک ولو جمع شده تو این شهر
Iran, Islamic Republic of
بخدا خیلی زشته این اتفاقا تو یه شهر کوچیک بیفته و بعد خاطیان راست راست تو شهر بگردن و زندان نشن چون شهرستانهایا دیگه جرات ندارن یه سفر به شهرمون هم داشته باشن
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
معلومه جوانی که ساعت ۲شب در پارک بیرون از شهر بوده /وقتی که قانون آنها را تنبیه نمیکند بگذار خودشان همدیگر را تنبیه کنند .
رامین
Iran, Islamic Republic of
ضعف نیروی انتظامی هست که اینها دارن جولان میزنن و نیروهای کم تجربه ای که در سطح مدیریت دارن بکار گرفته میشن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1