کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد:

طلاب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد خط مقدم مقابله با بحران‌ها هستند

17 شهريور 1399 ساعت 14:36

مسئول مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد.


مسئول مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، در دیدار صبح امروز حجج الاسلام جعفری و احدی با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت شروع سال تحصیلی و آغاز به کار حوزه‌های علمی انجام گرفت. حجت الاسلام و المسلمین جعفری مسئول مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاشها و اقدامات هلال احمر بویژه دفتر نمایندگی ولی فقیه قدردانی کرد.
 
جعفری عنوان کرد: دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیربا تأمین بخشی از اقلام جهیزیه 40 نفر از طلاب خواهر (به ارزش 200/000/000 ریال) و مفروش نمودن نمازخانه حوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا شهر یاسوج (مبلغ 200/000/000 ریال) و به جهت تهیه نیازمندی‌های حوزه‌های سراسر استان (اخیراً نیز در تأمین بسته‌های بهداشتی و لوازم شخصی اساتید وطلاب برای مقابله با ویروس کرونا) بیشترین همکاری و مساعدت را نسبت به همه ارگانها داشته است و به همین خاطر از حجت‌الاسلام و المسلمین غفاریان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کمال سپاسگزاری و تشکر را داریم.
 مسئول مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ حوزه علمیه دایر می‌باشد که از این تعداد ۶ حوزه ویژه خواهران و ۵ حوزه مختص برادران است که در فعالیت‌های مربوطه به مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز بخشی از ایشان فعال بوده و در راستای کارهای فرهنگی، جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه و اقامه نماز اموات نیز اقداماتی داشته‌اند.
حجت‌الاسلام و المسلمین غفاریان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن یادآوری اهمیت کار حوزه علمیه و لزوم فعالیت‌های علمی و فرهنگی طلاب بویژه در اقدامات اجرایی و عملیاتی در مواقع بحرانی (مانند همین اپیدمی کرونا) بیان داشت: در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش شد تا بانظارت ائمه جمعه وروسای هلال احمر شهرستان‌ها بخشی از نیازمندیهای بهداشتی مقابله با کرونا در بین اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر استان توزیع گردد.
 غفاریان در ادامه افزود: اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه در بسیاری از فعالیت‌های بشردوستانه مشارکت داشتند که با پیگیری‌های انجام شده معاونت امور جوانان هلال احمر و دفتر نمایندگی ولی فقیه در همه حوزه‌های مذکور کانون هلال احمر راه اندازی خواهد شد تا طلاب و اساتید در سطح کیفی و کمی بیشتری در انجام فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه سهیم باشند و با فراگیری آموزش‌های تخصصی امداد و نجات نیز آشنا شده تا در مواقع بحرانی و به جهت مقابله با شرایط سخت آمادگی لازم را داشته باشند.


کد مطلب: 425287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425287/طلاب-حوزه-علمیه-کهگیلویه-بویراحمد-خط-مقدم-مقابله-بحران-ها-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1