کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اولین روز سال تحصیلی؛

نواخته شدن زنگ تربیت در کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر )

15 شهريور 1399 ساعت 15:01

در آئین هایی که در مدارس13 شهرستان ومنطقه استان برگزار شد فعالیت مدارس ابتدایی،متوسطه اول ودوم با اجرای برنامه های فرهنگی وهنری ونواختن زنگ تربیت آغاز شد


در آئین نمادین زنگ تربیت که در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج برگزار شد، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال 166 هزار و 859 دانش آموز در 3 هزار و 46 آموزشگاه و با 9 هزار و 2 کلاس درس سال تحصیلی را آغاز کنند.
هادی زارع پور افزود:52 درصد دانش آموزان پسر و 48 درصد دخترند و 66 درصد روستایی و 34 درصد شهری هستند.
وی گفت: با توجه به پراکندگی جمعیتی استان 34 درصد دانش آموزان ابتدایی-21 درصد دانش آموزان متوسطه اول و 27 درصد دانش آموزان متوسطه دوم زیر 10 نفر جمعیت دارند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همراه با آموزش‌های حضوری –آموزش از طریق برنامه شاد-توزیع بسته‌های آموزشی وآموزشهای تلویزیونی در طول سال اجرا می‌شود.
وی گفت: با هدف جبران افت آموزشی وهمچنین ارزشیابی ورودی سال تحصیلی 15 روز زودتر آغاز شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این آپین گفت: با توجه به دغدغه خانواده‌ها ومربیان در مورد سلامت وآموزش فرزندان، مشارکت مسئولان ومردم وارائه روش‌های مختلف تدریس از سوی معلمان یک ضرورت است.



حجت الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی گفت: علم و دانش ریشه در دین مبین اسلام دارد وضرورت دارد برنامه ریزی اصولی برای تربیت وآموزش آینده سازان انجام گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: استان از ظرفیت ها واستعدادهای ویژه نیروی انسانی برخوردار است که بارها در عرصه های ملی تجلی یافته است.
مهندس احد جمالی در مورد وضعیت بازگشایی مدارس استان گفت: تصمیم بازگشایی مدارس مربوط به ستاد کروناست و در زمینه دغدغه های موجود در استان به دفتر رئیس جمهوری و ستاد کرونا اطلاع رسانی شده است.
وی گفت: آموزش وپرورش شاخص اصلی توسعه است ورقابت برای پیشرفت در دنیا مستلزم توجه به نیروی انسانی در آموزش وپرورش است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: در دنیا با شرایط کرونایی کلاسهای درس آغاز می شود وضرورت دارد مدارس نیز با رعایت دستورالعملهای بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.





















 
 


کد مطلب: 425213

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425213/نواخته-شدن-زنگ-تربیت-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1