کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛

سهم مدیران دولتی در مهار کرونا خدمت‌رسانی به مردم است

14 شهريور 1399 ساعت 15:19

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند تحریم‌ها و کرونا در همه زمینه‌ها تاثیر منفی گذاشته اما باید مسوولان تلاش و همت بیشتری برای گره‌گشایی از مردم و خدمت‌رسانی به آنها انجام دهند.


به گزارش کبنانیوز، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد آموزش و پرورش گفت: معظم‌له نکات ارزشمندی بیان فرمودند از جمله اینکه دانش‌آموزان باید در طراز جمهوری اسلامی و جامعه باشند و از جهات علمی، اخلاقی، اجتماعی، معنوی و سیاسی به طور شایسته پرورش داده شوند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به فرموده ایشان سند تحول آموزش و پرورش جامع و کامل اجرا و هر پنج سال یکبار مناسب‌سازی شود، به فرموده رهبرانقلاب معلمان افسران عرصه پیشرفت کشور هستند و نگاه به آموزش و پرورش باید از نوع سرمایه‌گذاری باشد و همه قوا باید به آموزش و پرورش کنند.
حسینی بیان کرد: دانش‌آموزان سرمایه کشور هستند که بقیه سرمایه‌ها به وسیله آنها تولید و ایجاد می‌شود.
وی در بخش دوم سخنان خود گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل بهداشتی و دستورالعمل‌‌های ماه محرم برگزار شد، مردم هم ارادات و دلدادگی خود را به اهل بیت نشان دادند و هم سوگواری کردند و مانع گسترش بیماری شدند.
وی با توصیه به مسوولان گفت: هر چند تحریم‌ها و کرونا در همه زمینه‌ها تاثیر منفی گذاشته اما باید مسوولان تلاش و همت بیشتری برای گره‌گشایی از مردم و خدمت‌رسانی به آنها انجام دهند.


کد مطلب: 425161

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425161/سهم-مدیران-دولتی-مهار-کرونا-خدمت-رسانی-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1