کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غلامرضا پناه عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز؛

اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 گزینه دارند

6 شهريور 1399 ساعت 14:25

عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 گزینه نهایی دارند و نقش پررنگی در انتخابات 1400 خواهند داشت.


غلامرضا پناه عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی کشور صبح امروز (پنج‌شنبه 6 شهریور) در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز در سوالی مبنی بر آیا اصلاح‌طلبان برنامه‌ای برای انتخابات 1400 ریاست جمهوری دارند و آیا گزینه نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 معرفی شده است؟ اظهار داشت: انتخابات یکی از شاهراه‌های اساسی اداره کشور در جامعه هست و یکی از محورهای اساسی مبنی بر اینکه مردم در تعیین سرنوشت خودشان نقش ایفا کنند و بتوانند در این سرنوشت نقش داشته باشند.
پناه در ادامه افزود: یک جریان سیاسی فعال در جامعه طبیعتاً نمی‌تواند از این ظرفیت و فرصت خودش را کنار بگذارد و به طور طبیعی اگر ایرادات، اشکالات و نقدهایی هم وجود داشته باشد، باید در جامعه رسانه‌ای نشر دهد و اشکالات، ایرادات و نقد خود را بیان کند.
وی با بیان اینکه در جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب سردی وجود دارد، گفت: جریان‌های سیاسی به اجماع و قطعیتی نرسیده‌اند؛ انتخابات 1400 به‌لحاظ شرایط اقتصادی، تحریم‌ها، مشکلات جهانی و بیماری کرونا یکی از تاثیرگذارترین انتخابات در کشور خواهد بود.
عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی بیان داشت: طبیعتاً اصلاح‌طلبان برای نظام و کشور اعتقاد و باور و برای پیشبرد جامعه اندیشه دارند و نمی‌توانند از این فضا دور بمانند؛ بحث‌هایی آغاز شده و نشست‌هایی با گروه‌ها و احزاب سیاسی برگزار شده است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی نهایی برسند.
پناه افزود: اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 گزینه نهایی دارند و حتما در این مسیر گام خواهند برداشت از طرفی در شرایط موجود مسائل، ترس و نگرانی‌هایی وجود دارد اما اصلاح‌طلبان نقش پررنگی در انتخابات خواهند داشت.


کد مطلب: 424880

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424880/اصلاح-طلبان-انتخابات-ریاست-جمهوری-1400-گزینه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1