تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۴۲۴۸۷۲
سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

قاتل زن بویراحمدی، خود را به پلیس معرفی کرد + جزئیات قتل

۲
۳
قاتل زن بویراحمدی، خود را به پلیس معرفی کرد + جزئیات قتل
کبنا ؛ قاتلی که بر اثر اختلافات خانوادگی، زنی را به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.
به گزارش کبنا، سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: این فرد روز دوشنبه با یک قبضه اسلحه سوزنی خانم قبلی خود را که سال‌ها با هم اختلاف خانوادگی داشتند، به قتل رساند.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: اختلافات بین این زوج در گذشته موجب گردید که این مرد همسرش را به شدت از ناحیه صورت مجروح نماید.
این مقام قضایی در ادامه بیان داشت: این ضرب جرح عمدی باعث شد که زن دادخواست مطالبه‌ی مهریه دهد.
وی گفت: قاتل حبس جنبه‌ی کیفری جرم را گذرانده و به سبب عدم پرداخت مهریه و دیه عضو آسیب دیده این زن، به عنوان بدهکار مالی در حبس بود.
دادستان مرکز استان تصریح کرد: قاتل که به سبب، بدهکاری دیه و مهریه در حال گذران حبس بود، برابر قانون به مرخصی می‌رود و در بخش سپیدار بویراحمد، در ایام مرخصی، این زن را به قتل رسانده و متواری می‌گردد.
ملک حسینی در پایان اظهار داشت: تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی که بدنبال دستگیری وی بودند موجب شد قاتل ناچار گردد و خود را به نیروی انتظامی معرفی نماید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بخشایش
United States
باسلام درحقیقت نسبت به حقوق مردم. بخصوص درحال حاضر که بیماری کرونا درهمه جا ی جهان وجود دارد اکثر بدهکاریهای مختلف را به مدت نامحدود مرخص می کند وآدمهای کلاه بردار که حق مردم راخورده اند ودرجاهای دیگر بصورت نامحسوس سرمایه گذاری کرده اند همگی را آزاد می کنند وتوجهی به مال باخته گان نمیکنند بعنوان مثال شخصی باترفندهای مختلف تعداد زیادی که بیش ازبیست بدهکار دارد که شخصی کلیه زندگی اش یک واحد منزل دوطبقه بوده بازرنگ بازی فرد صاحب ملک را مورد اعتماد وباذکر خداوند متعال آن صاحب ملک که فرهنگی بازنشسته ای بوده در دوبانک به ضمانت گذاشته و بیست نفر دیگر را هم ایطوری ضمانت خود کرده و انبار مواد غذایی راه اندازی کرده بعد از شش سال یواشکی جمع کرده ودرجاهای دیگری سرمایه گذاری کرده وصاحبان ملک هم زیر فشار بانکها قرار گرفته که مجبور به فروش ملک خود نموده وبدهکار هم راست راست درخیابان تفریح می کند وصاحب ملک چه ممکن است دست به خودکشی بزند یاوقتی اهمیتی به صحبتش نکند مجبوربه برخورد باکلاهبردار کند نمونه همین قاتل که یک بار با برخورد فیزیکی در حد کشتن خانمش اقدام نموده / با آن وضعیت شکستگی استخوانهای سر وبقیه اعضای بدنش برای لقمه نانی زمین این یکی وآنیکی رااجاره می کرده که بتواند معاشی آبرومندانه دربیاورد و مجبور به درآوردن معاش زندگی ازراه خلاف شرعی دست نزند این خانم مظلوم رادرحین کشاورزی در گرمای تابستان بصورت ناجوانمردانه او رابه فتل میرساند ودختر و پسری بی سرپرست می شود که آینده این پسر ودختر به چه سرنوشتی دچار خواهندشد ا زقوه قضائیه انتظار واستدعا میشود بیشتر تحقیق وبررسی کنند و نسبت به این انسانهای کلاه بردار که باهرحقه وطرفندی دنبال مرخصی هستند که مجددا بیرون بیایند ودست به هرنوع جنایات بزنند آقای بدهکار که بنا به تقاضای خود که مرخصی بیاید تا بتواند مبلغی از بدهکاریهای خود را پرداخت کند چنانچه اقدامی انجام ندهد به او مرخصی ندهد تا مجبور به پرداخت بدهکاریهای خود شود اگر قوه قضاییه سهل انگاری نماید این عمل باب میشود وباعث رونق کلاهبرداریهای زیاد تری میگردد. باعث مرخصی این افراد میشود درروز قیامت قرار میگیرند والسلام
Iran, Islamic Republic of
هردم ازاین باغ برای می رسد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1