کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

بیماران کرونا روز به روز در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر می‌شود + آمار

28 مرداد 1399 ساعت 19:08

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدانپناه گفت: در بیست و هشتمین روز از مردادماه، 200 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 88 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 3600 مورد گزارش شده است.
دکتر یزدان پناه اظهار داشت: از 227 نمونه دریافت شده از بیماران، بیشترین نمونه های مثبت در شهرستان هاي بويراحمد(65 درصد)، چرام (14درصد) و لنده(13درصد) بود.
وی عنوان کرد: بی شک هر ساله شاهد استرس و اضطراب کنکوری‌ها بوده و می‌دانیم که آن‌ها برای موفقیت در این آزمون زحمت می‌کشیده اند، اما امسال به استرس و اضطراب کنکوری‌ها چاشنی کرونا نیز اضافه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه با رعایت توصیه‌های بهداشتی می‌تواند از آسیب روانی والدین و دانش آموزان بکاهد، گفت: استفاده از ماسک و دستکش نه تنها برای داوطلبان بلکه تمامی افراد حاضر در جلسه لازم و ضروری است.
وی ادامه داد: تامین فاصله گذاری اجتماعی مناسب و عدم تجمع در هنگام ورود و خروج از سالن، ضدعفونی کردن محل برگزاری امتحان، استفاده از مواد ضدعفونی کننده قبل و بعد از امتحان از جمله نکات مهمی است که داوطلبان عزیز باید به آن توجه کنند.


کد مطلب: 424543

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424543/بیماران-کرونا-روز-کهگیلویه-بویراحمد-بیشتر-می-شود-آمار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1