کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر رئیس سازمان زندانهای کشور از رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

27 مرداد 1399 ساعت 14:06


دکتر حسن نگین تاجی ، رئیس کل دادگستری استان، مورد تقدیر رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قرار گرفت.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی حاج محمدی رئیس این سازمان، از اقدامات دادگستری استان که در زمینه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اعطاء مرخصی به زندانیانِ واجد شرایط، جهت کنترل ویروس کرونا و مصون سازی محیط زندانها فراهم نموده اند ، تشکر کرد.
رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در این تقدیرنامه عنوان نمود: هرگونه اقدامات اصلاحی، تربیتی و فرهنگی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها ، مستلزم مهیا نمودن محیطی امن، آرام و خلوت بوده که با لحاظ برکات فاصله گذاری اجتماعی در ایام کرونایی، گام مؤثری در جهت کنترل ویروس کرونا و مصون سازی محیط زندان ها فراهم آمد.
حاج محمدی از تلاش دادگستری کل استان در اعطای مرخصی به زندانیان، تمدید یا مرخصی پایان حبس آنان تشکر نمود و افزود: اعطای مرخصی به تعداد یک هزار و 183 نفر موجب گردیده که بالای 60 درصد زندانیان استان، در شرایط کرونایی، از مرخصی برخوردار شدند.
لازم به یادآوری است، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ،خوشبختانه موردی از ابتلاء افراد به ویروس کرونا در زندان های استان گزارش نشده است.
 


کد مطلب: 424486

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424486/تقدیر-رئیس-سازمان-زندانهای-کشور-کل-دادگستری-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1