تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۲۴۳۶۹
درخطبه های نمازجمعه۲۴مرداد۹۹چیتاب مطرح شد؛

حجت الاسلام پژمان خطاب به مسئولان: وفای به عهد تنها دلخوشی مردم است

۰
حجت الاسلام پژمان خطاب به مسئولان: وفای به عهد تنها دلخوشی مردم است
کبنا ؛
حجت الاسلام فرج الله پژمان درخطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه ۲۴ مرداد ۹۹ چیتاب با بیان اینکه رویداد مباهله از رویدادهای صدر اسلام است گفت: هنگامی که پیامبر اسلام و اهل بیتش دریکسو و مسیحیان نجران در سوی دیگر آماده‌ی مباهله یا نفرین طرف دروغگو شدند.
به گزارش "کِبنــا" ازچیتاب؛ وی افزود: مسیحیان نجران که به مدینه آمده بودند تا در مورد درستی دعوت پیامبر پژوهش کنند با او به محاجه (دلیل آوردن) پرداخته، سرانجام بحثشان به جایی کشیدکه حضرت محمد (ص) خواست تا با آن‌ها مباهله کند.
حجت الاسلام پژمان افزود: امروزه تمام کفر مقابل تمام اسلام برای برچیدن تنها نظام اسلامی شیعی صف آرایی کرده است.
وی تصریح کرد: روزی که پیغمبر برای رودروشدن بامسیحیان نجران اهل بیتش را برای قسم خوردن حاضر کردامروز هم درجامعه اسلامی اتفاق افتاده است.
وی گفت: امروزه تمام کفر مقابل تمام اسلام برای برچیدن تنهانظام اسلامی شیعی صف آرایی کرده است. خطیب جمعه چیتاب خاطرنشان کرد: امروزه باچشم غیره مسلح ودرک بالا مشاهده می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران پاسدارحریم اهل بیت پیامبر، ومقام معظم رهبری علمدار اسلام نایب مطلق ولایت است که هم کشورهای به ظاهرمسلمان حوزه خلیج فارس وهم یهودیان وشیطان پرستان غرب باتمام قوامقابلش ایستاده‌اند. وی بیان کرد: انقلابی که به ظهور متصل میشودصاحب اختیارش خداوندوسردمدارش امام زمان"عج"میباشدوماباید تنهابادرک وبصیرت بالاسربازان خوبی جهت پاسداری ازآن باشیم.
امام جمعه چیتاب با تشکر از دعوت بخشدار کبگیان، با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار  بویراحمد و مدیران اجرائی نهادهای خدمت رسان استان در چیتاب گفت: زحمات هیچ مسئولی ازچشممان پوشیده نیست، آقای گودرزیان درزمره بخشدران زحمتکشی است که مدیران زیادی را برای از نزدیک دیدن و حل مشکلات مردم به بخش می آورد و جای تقدیر دارد وقتی با مسئولی تماس می‌گیریم در وعده صادق حضور پیدا می کند، اما وفای به عهد تنها دلخوشی مردم است.
حجت الاسلام پژمان خاطرنشان کرد: شوق حضور مسئولان در منظر مردم زمانی به کامشان شیرین است که قولهایشان اجرائی شوند.
وی تصریح کرد: همانطوریکه امروز از حضور عزیزان و قولهایشان به مردم تشکر می کنم، تاریخ اجرای قولهایشان هم در ذهنم ماندگار هست و انشالله با اجرائی شدن وعده‌هایشان در بخش کبگیان و شهر چیتاب در این تریبون مقدس به مردم بگویم آمدند، دیدند، بررسی کردند، قول دادند،رفتند و عمل کردند.
-----------------
پایان خبر اسمـاعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1