کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع کارکنان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

توصیه مهم نماینده رهبر انقلاب به پلیس کهگیلویه و بویراحمد

24 مرداد 1399 ساعت 16:05

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج از تلاش، خدمات و مجاهدت‌های ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی و همراهی مؤثر در مبارزه با کرونا تقدیرکرد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج از تلاش، خدمات و مجاهدت‌های ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی و همراهی مؤثر در مبارزه با کرونا تقدیرکرد.
 به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین «سید نصیر حسینی» با حضور در جمع کارکنان ستاد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، امنیت را یکی از مولفه‌های زندگی انسان عنوان و تصریح کرد: آسایش و آرامش حاکم در جامعه مرهون رشادت و تلاش‌های مخلصانه فرزندان این مرز و بوم است که در راه حفظ نظم و آرامش لباس سبز خدمت و ایثار بر تن کرده‌اند.
 وی افزود: نیروی انتظامی همیشه آماده و حاضر در کلیه صحنه‌ها بوده و الحمدلله کارنامه درخشانی دارد.
 حسینی ادامه داد: افرادی که بصیرتشان قوی است دشمن را در هر قیافه‌ای می‌شناسند و از بوی سخن دشمن و رنگ و قیافه به نقشه او پی می‌برند که علت آن داشتن بصیرت است اما اگر بصیرت نباشد فرد نمی‌تواند بین دوست و دشمن فرق بگذارد که این مصیبتی بزرگ است.
وی با بیان اینکه افتخارات و اقدامات خوب نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: ما به مسئولان ناجا در اقصی نقاط کشور افتخار کرده، زیرا هوشیاری، بصیرت گرایی و اطاعت پذیری از ولی فقیه از خصوصیات بارز پلیس است.
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مردم نیروی انتظامی را دوست دارند، خاطرنشان کرد: پلیس یک نیروی فرهنگی و اجتماعی است، چرا که همیشه در کنار مردم ولایتمدار بوده و در رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
 حجت الاسلام و المسلمین «سید نصیر حسینی» در ادامه از تلاش، خدمات و مجاهدت‌های ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و همکاری و تعامل بسیار مناسب و مطلوب با نهادها و دستگاه‌های بهداشت و سلامت جامعه در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در مبارزه با کرونا قدردانی کرد.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از سرعت عمل و اقتدار پلیس این استان در دستگیری عاملان نزاع میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به شرارت، درگیری این اراذل و اوباش‌های سابقه دار که کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شد و بازخورد بسیار بدی در اذهان عمومی پیدا کرد که از اقدام به موقع و قاطعانه پلیس استان در دستگیری آنها قدردانی می‌کنم و از دستگاه قضائی می‌خواهم که با چنین افرادی به شدت برخورد کند.
 وی با بیان این که مردم نیازمند خدمت و محبت هستند، رضایت خود از برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی را ابراز و دوام توفیقات پلیس در مسیر برقراری نظم و امنیت را از درگاه الهی مسئلت کرد.
 حسینی در پایان سخنان خود با تاکید بر جلوگیری از برخوردهای تعصبی و اعمال نظرهای شخصی در انجام مأموریت‌ها که باعث تضعیف کارکنان ناجا می‌شود، تصریح کرد: رعایت قانون و قانونگرایی موجب محبوبیت و اقتدار کارکنان نیروی انتظامی می‌شود.
 


کد مطلب: 424364

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424364/توصیه-مهم-نماینده-رهبر-انقلاب-پلیس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1