تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۲۴۳۶۴
در جمع کارکنان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

توصیه مهم نماینده رهبر انقلاب به پلیس کهگیلویه و بویراحمد / در مأموریت‌ها برخوردهای تعصبی و نظرهای شخصی را کنار بگذارید / سرعت عمل پلیس در دستگیری عاملان نزاع خیابانی یاسوج قابل تقدیر است

۰
توصیه مهم نماینده رهبر انقلاب به پلیس کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج از تلاش، خدمات و مجاهدت‌های ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی و همراهی مؤثر در مبارزه با کرونا تقدیرکرد.
 به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین «سید نصیر حسینی» با حضور در جمع کارکنان ستاد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، امنیت را یکی از مولفه‌های زندگی انسان عنوان و تصریح کرد: آسایش و آرامش حاکم در جامعه مرهون رشادت و تلاش‌های مخلصانه فرزندان این مرز و بوم است که در راه حفظ نظم و آرامش لباس سبز خدمت و ایثار بر تن کرده‌اند.
 وی افزود: نیروی انتظامی همیشه آماده و حاضر در کلیه صحنه‌ها بوده و الحمدلله کارنامه درخشانی دارد.
 حسینی ادامه داد: افرادی که بصیرتشان قوی است دشمن را در هر قیافه‌ای می‌شناسند و از بوی سخن دشمن و رنگ و قیافه به نقشه او پی می‌برند که علت آن داشتن بصیرت است اما اگر بصیرت نباشد فرد نمی‌تواند بین دوست و دشمن فرق بگذارد که این مصیبتی بزرگ است.
وی با بیان اینکه افتخارات و اقدامات خوب نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: ما به مسئولان ناجا در اقصی نقاط کشور افتخار کرده، زیرا هوشیاری، بصیرت گرایی و اطاعت پذیری از ولی فقیه از خصوصیات بارز پلیس است.
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مردم نیروی انتظامی را دوست دارند، خاطرنشان کرد: پلیس یک نیروی فرهنگی و اجتماعی است، چرا که همیشه در کنار مردم ولایتمدار بوده و در رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
 حجت الاسلام و المسلمین «سید نصیر حسینی» در ادامه از تلاش، خدمات و مجاهدت‌های ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و همکاری و تعامل بسیار مناسب و مطلوب با نهادها و دستگاه‌های بهداشت و سلامت جامعه در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در مبارزه با کرونا قدردانی کرد.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از سرعت عمل و اقتدار پلیس این استان در دستگیری عاملان نزاع میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به شرارت، درگیری این اراذل و اوباش‌های سابقه دار که کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شد و بازخورد بسیار بدی در اذهان عمومی پیدا کرد که از اقدام به موقع و قاطعانه پلیس استان در دستگیری آنها قدردانی می‌کنم و از دستگاه قضائی می‌خواهم که با چنین افرادی به شدت برخورد کند.
 وی با بیان این که مردم نیازمند خدمت و محبت هستند، رضایت خود از برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی را ابراز و دوام توفیقات پلیس در مسیر برقراری نظم و امنیت را از درگاه الهی مسئلت کرد.
 حسینی در پایان سخنان خود با تاکید بر جلوگیری از برخوردهای تعصبی و اعمال نظرهای شخصی در انجام مأموریت‌ها که باعث تضعیف کارکنان ناجا می‌شود، تصریح کرد: رعایت قانون و قانونگرایی موجب محبوبیت و اقتدار کارکنان نیروی انتظامی می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1