تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۲۴۳۵۹
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

امام جمعه یاسوج: راه پیشرفت ایران به کوری چشم دشمنان ادامه پیدا می‌کند

۱
امام جمعه یاسوج: راه پیشرفت ایران به کوری چشم دشمنان ادامه پیدا می‌کند
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: با وجود همه این تحریم‌ و تهدیدها ملت ایران مقتدرانه به راه پیشرفت خود به کوری چشم دشمنان ادامه می‌دهد.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ( 24 مرداد 99 ) با اشاره به در پیش بودن ماه محرم اظهار کرد: ماه عزاداری اباعبدالله و یاران باوفایش آن حضرت را داریم و همه مسلمانان و به ویژه شیعیان وظیفه دارند مراسم را باشکوه برگزار کنند.
وی گفت: این عزاداری‌ها و اشک ریختن و سینه‌زنی‌ها عامل سعادت دنیوی و اخروی انسان و نوعی عبادت است.
امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: محافل و مجالس عزاداری در استان باید همراه با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش باشد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سخنرانی‌ها و روضه خوانی و سینه‌زنی‌ها باید به دلیل وضعیت فعلی بیماری کرونا کوتاه باشد.
وی به روز خانواده در تاریخ فردا 25 مرداد اشاره کرد و گفت: باید زندگی خانوادگی خود را از زندگی اهل بیت به درستی الگو بگیریم و سرمشق قرار دهیم و سبک زندگی آن‌ها را در زندگی ساری و جاری کنیم خانواده از نظر دین اسلام اهمیت زیادی دارد و کانون پرورش انسان‌هاست.
حسینی تصریح کرد: اگر اخلاق و معنویت در خانواده‌ها حاکم باشد فرزندان شایسته‌ای تربیت می شوند و جامعه متعالی داریم در غیر این صورت انحراف در جامعه شیوع پیدا می‌کند.
امام جمعه یاسوج به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور اشاره کرد و گفت: اسرا برای حفاظت از دین اسلام و نظام و انقلاب و مردم و کشور رنج سال‌ها اسارت را تحمل کردند که سختی زیادی در زندان‌های بعثیون به آن‌ها گذاشت و عزت و شکوه و شرافت استقلال و عظمت کنونی ایران به برکت رشادت رزمندگان و شهدا و اسرا بوده است.
وی به روز 28 مرداد کودتای آمریکایی سال 32 اشاره کرد و گفت: این کودتا علیه دولت ملی بود که از سوی آمریکا طراحی شد و آمریکا همواره جنایت‌هایی علیه ملت ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب انجام داده و در امور ایران قبل از انقلاب دخالت می‌کرد و بخش عمده‌ای از مشکلات ملت ایران به دلیل همین دخالت‌ها بوده است چرا که شاه نوکر حلقه به گوش آمریکا بود.
حسینی به خیانت‌های اخیر امریکا از جمله خروج از برجام و تحریم اقتصادی و شهادت سردار سلیمانی و تحریم شخصیت‌های کشور اشاره کرد که نمونه‌ای از این خصومت‌ها بوده است.
امام جمعه یاسوج یادآور شد: با وجود همه این تحریم‌ و تهدیدها ملت ایران مقتدرانه به راه پیشرفت خود به کوری چشم دشمنان ادامه می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1