تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۴۲۴۳۳۵
گزارش|

باشگاه فراز بام خائیز سرمایه کهگیلویه و بویراحمد است

۱
۰
باشگاه فراز بام خائیز سرمایه کهگیلویه و بویراحمد است
کبنا ؛معیار و عیار سنجش سطح تیم مدیریتی دولت‌ها در حوزه‌های مختلف وقتی عیان می‌شود که دست‌پرورده و ثمره‌ی زحماتشان را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی می‌بینند. آنان که شرایط ایجاب می‌کند در رأس هرم ملی و اگر جایش باشد و راهش را بلد باشند همواره در این مسیر حضور دارند و همواره بختشان را برای صحنه‌های بین‌المللی به آزمایش می‌گذارند؛ چنان‌که برای جغرافیای تبریز، تهران، اصفهان، فارس و استان‌های از حیث جغرافیا بزرگ، ثروتمند اتفاق می‌افتد.
در این میان همواره چهره‌هایی بااستعداد در ورزش ایران ظهور می‌کنند که اگر قدر دانسته شوند، موردتوجه قرار گیرند و حمایت و مدیریت شوند می‌مانند و چهره شهر، استان، مردم و نسل‌های مختلف را دستخوش تأثیراتی قرار می‌دهد که سلامتی و نشاط را به یک نسل و خاستگاه اعطا می‌کنند‌.
روز گذشته و همراه با گرامیداشت قهرمانی یک تیم که از قضا از اتفاقات زیبای این روزها و سال‌های کهگیلویه است چهره‌ی بشاش و خندان و پر از افتخار دهه‌های پایانی هشتادی را می‌دیدیم که در شهرستان و استان ما هم سن و سال‌هایشان الگو و آرمانی در جامعه اطرافشان کمتر دیده بودند اما این نسل که در قالب یک باشگاه فرهنگی ورزشی و با زحمات تیم مدیریتی جوان، باانرژی و سواد جوانی و سرمایه شخصی گرد هم آمده تا امید را از زیرخاک داغ و تشنه‌ی کهگیلویه این روزها بیرون بیاورد و برای دیده شدن، برای نیل به آرزوها و آرمان‌ها، آماده کند؛ مسئولین دولتی و حکومتی را گرد هم آورد تا در این اندیشه که رشد به استعدادها از اوجب واجبات و عاملی است مهم بر نهی از منکرات و ناهنجاری‌های جورواجور عصر سرگرمی‌های بی‌تحرک و بازی‌های کامپیوتری و ساختن نسلی با تحرک و نشاط تا برای فردا سرمایه‌ای برای ملت و مملکت شوند‌.
اما این گرد هم آمدن‌ها نباید در قالب حرف و میزگردهای تئوریک خاتمه یابد، باید که برای حفظ این ارزش‌ها به جوان و نوجوان اعتماد کرد و هر آنچه در توان داشت برای این نسل‌ها هزینه کرد تا خدای‌ناکرده قربانی اعتیاد، افسردگی و هزار و یک دشمن در کمین فرزندان شهرستانی نشوند.
در آینده هر چه نزدیک امید آن را داریم مسئولین به وعده‌هایشان جامه‌ی عمل پوشانده و فرازبام و تیم هایی همانند فرازبام که در استان کم مثابه آن‌ها داریم یکه و تنها مقابل غول‌های ملی و آسیایی نماند و آنان که دغدغه‌شان نسل جوان است، همواره کنارشان بمانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
تیم منتخب خردسالان استان قهرمان مسابقات هندبال کشور شدن چرا حرفی از بازیکنان هندبال بویراحمد که دو سال در مسابقات قهرمانی استعدادیابی کشور حضور داشتن که حتی گل قهرمانی تیم منتخب خردسالان استان رابه استان اصفهان زده بودن سخنی نیست آیا مربیان شهرستان بویراحمد در این قهرمانی سهمی نداشتن که حرفی از آنها نشده چرا تجلیلی از آنها نشده
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1