کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

سیر صعودی مرگ و میر کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

22 مرداد 1399 ساعت 19:37

سیر صعودی قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد.


سیر صعودی قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد.
به گزارش کبنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان ناشی از کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه امروز دو بیمار کرونایی در استان فوت کردند.
یزدانپناه با بیان اینکه شمار قربانیان کرونا در استان به ۶۹ نفر رسیده است، افزود: این دو بیمار فوتی، یکی آقای ۸۵ ساله از شهرستان گچساران و دیگری آقای ۵۶ ساله از شهرستان بویراحمد که هر دو دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

13 بیمار کرونایی جدید در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کووید ۱۹ استان خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون ۱۷۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۸ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۳ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: امروز نیز جواب ۲۱۲ نمونه را از آزمایشگاه دریافت کردیم که بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد، چرام، گچساران و باشت است.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۲۹۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
دکتر یزدانپناه بیان کرد: استفاده همگانی از ماسک یکی از مهمترین اقدامات پیشگیرانه است که می‌تواند شیوع برخی بیماری‌های تنفسی ویروسی از جمله کووید ۱۹ را محدود کند.
وی یادآور شد: استفاده از ماسک به تنهایی برای تامین سطح مناسبی از محافظت کافی نیست و سایر اقدامات بهداشتی نیز باید در کنار آن اتخاذ شود.


کد مطلب: 424303

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424303/سیر-صعودی-مرگ-میر-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1