کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز تشکل ها

22 مرداد 1399 ساعت 15:54

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن ۲۲ مردادماه، روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی، تبریک گفت.


شجاعت پیروزه در این پیام آورده است: مشارکت اجتماعی بدون حضور و تقویت سمن ها ممکن نیست این عقیده وگاهی بود که همواره در مجموعه مدیریتی استان وجود داشته و سمن ها فرصت فراهم و زمینه لازم برای مشارکت اجتماعی هستندو می توانند محفلی برای ایده پردازی، بروزرسانی و طراحی پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی مشارکت محورانه باشد.
وی افزوده است: سازمان‌های مردم‌نهاد با افزایش کارایی، اثربخشی و انعطاف‌پذیری در اجرای برنامه‌ها در سطح جامعه و با قبول نقش‌های متفاوت نظیر مجری، همکار، مشاور و ناظر در کنار دولت می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری را در توسعه ایفا کنند..

پیروزه آورده است: توانایی این سازمان‌ها در ابتکار و خلاقیت، انعطاف‌پذیری بالا، پاسخگویی سریع‌تر به نیاز‌های محلی و منطقه‌ای، دسترسی بیشتر به گروه‌های هدف و آسیب‌پذیر، ارائه خدمات مناسب، انتقال سریع مطالبات مردمی به مسئولین و پیگیری تا حصول نتیجه، آن‌ها را به‌عنوان بازوان قدرتمند دولت در نیل به اهداف توسعه پایدار معرفی می‌کند.

وی بیان کرده است: اینجانب روز ۲۲ مردادماه، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را به همه فعالان عرصه های اجتماعی، مدیران و اعضای محترم سازمان‌های مردم‌نهاد به‌ویژه سمن‌های  استان کهگیلویه و‌بویراحمد ،این  فعالان گمنام و پرتلاش و تمامی کسانی که به رسم مکتب انسان ساز اسلام، با اندیشه نیک و پراکندن عطر همدلی یاریگر هم‌نوع  خود هستند تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای همگان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و از خداوند قادر متعال برای آنان توفیق بیش از پیش مسالت می‌نمایم.

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پایان این پیام اورده است: امیدوارم از طریق تعامل سازنده میان دولت ها و تشکل‌های مردمی بتوان سبب ساز پیوند هر چه بیشتر دولت و ملت شد و زمینه را برای نقش آفرینی سمن‌ها و مشارکت مردم در پیشبرد هر چه بهتر امور فراهم کرد.                                                    


کد مطلب: 424295

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424295/پیام-تبریک-رئیس-مجمع-سازمان-های-مردم-نهاد-جوانان-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-روز-تشکل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1