کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شروع انتخابات میان دوره گچساران و باشت؛

آغاز فصل انتخابات میاندوره / فرماندار گچساران نامزد انتخابات مجلس می‌شود

22 مرداد 1399 ساعت 13:54

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد کاندیداتوری را بطور غیررسمی اعلام کرد.


با وجود سرخوردگی طرفداران تاجگردون و بخشی از مردم گچساران و باشت، از اتفاقات سیاسی در خصوص نماینده، خیلی زودتر از آنچه که فکرش را کنیم تنور انتخابات در گچساران دوباره داغ شد.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد اخیرا در ویدئویی کوتاه که در فضای مجازی منتشر شده است، با بیان اینکه « هر کسی اعم از استاندار و فرماندار برای شرکت در انتخابات نمایندگی مجلس باید از 6 ماه قبل از سمت خود کنار رود» کاندیداتوری را بطور غیررسمی اعلام کرد.
رحیمی فرماندار سابق گچساران گفت: اگر کسی بخواهد اعلام کاندیداتوری کند، باید تا آخر مردادماه از سمت خود کنار رود.
چندی پیش رحیمی با قرار دادن پستی در صفحه مجازی خود، بازنشستگی و خداحافظی خود از فرمانداری بروجرد را اعلام کرده بود، که از همان زمان گمانه ی کاندیداتوری وی می رفت.
از زمانی که در اواخر سال 97 رحیمی با حمایت تاجگردون به بروجرد رفت، این تصور ایجاد شده بود که رحیمی قصد اعلام کاندیداتوری دارد و به همین دلیل تاجگردون، با وجود دوستی دیرینه ای که با رحیمی داشته اند، شرایط را برای تبعید وی به بروجرد فراهم کرد.
رحیمی فرماندار قاطع و شجاع و محبوب در میان گچسارانی ها است، با وجود حریف های قدر انتخابات در این میان دوره، رحیمی در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان، طوایف مختلف محبوبیت زیادی دارد و اگر حریفان وی بخواهند با رحیمی رقابت کنند باید زودتر دست به کار شوند.


«احمد گودرزیان» سرپرست فرمانداری بروجرد شد
 با حکم استاندار لرستان، «احمد گودرزیان» سرپرست فرمانداری بروجرد شد.
 طی حکمی از سوی «سید موسی خادمی» استاندار لرستان، «احمد گودرزیان» به عنوان سرپرست فرمانداری بروجرد معرفی شد.
پیش از این «عبدالرحیم رحیمی» فرماندار بروجرد بود که با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش، خبر از بازنشستگی خود داده بود که در این راستا «احمد گودرزیان» معاون برنامه ریزی فرمانداری بروجرد از سوی استاندار لرستان جانشین وی به عنوان سرپرست فرمانداری شد.


کد مطلب: 424285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424285/آغاز-فصل-انتخابات-میاندوره-فرماندار-گچساران-نامزد-مجلس-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1