کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

«دولت» نیامده رفت

22 مرداد 1399 ساعت 0:39

نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه در حالی به دیدار سرپرست وزارت صمت رفتند که اعتراض و یا صحبتی راجع به آمدن و رفتن دولت از این وزارتخانه مطرح نشد و مشخص نیست این دو نماینده در مسائل کلان کشور تا چه اندازه توان اثرگذاری دارند.


 بعد از عزل رحمانی وزیر قبلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با حکم رئیس جمهور مدرس خیابانی معاون بازرگانی این وزارتخانه به عنوان سرپرست وزارت صمت معرفی شد. مدرس خیابانی در اولین روز کاری خود و اندکی بعد از حکم رئیس جمهور صدرالله دولت از مدیران سابق وزارت جهادکشاورزی و از مدیران کهگیلویه و بویراحمدی را به عنوان سرپرست معاونت پارلمانی و امور مجلس این وزارتخانه معرفی کرد.
بعد از این حکم برخی رسانه‌های استان این حکم را نتیجه نفوذ محمد موحد دانستند در حالی که به نظر می‌رسید چنین حکمی نتیجه رابطه دوستی میان مدرس خیابانی و دولت بود و موحد هیچ نقشی در این حکم نداشته است.
اما در حالی که جلسه رأی گیری مدرس خیابان روز چهارشنبه ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد گفته می‌شود «صدراله دولت» دیگر در این سمت نیست و احمد انارکی نماینده سابق رفسنجان جانشین وی شده است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424264-2.jpg

این جابجایی در پی فشار نهاد ریاست جمهوری بر مدرس خیابانی به دلیل آنکه دولت را یک نیروی غیر همسو و اصولگرا می‌دانند اتفاق افتاد.
نمایندگان استان  کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه در حالی به دیدار سرپرست وزارت صمت رفتند که اعتراض و یا صحبتی راجع به آمدن و رفتن صدراله دولت از این وزارتخانه مطرح نشد و مشخص نیست این دو نماینده در مسائل کلان کشور تا چه اندازه توان اثرگذاری دارند.


کد مطلب: 424267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424267/دولت-نیامده-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1